De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hoezo? dat het niet bestaat?Op zondag 13 mei 2001 21:12 schreef havana het volgende:
Helaas
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wees maar blij dat dat niet bestaat. Straks gaat iedereen nog iedereen achterhalen enzo.Op zondag 13 mei 2001 21:13 schreef HappyFun het volgende:
Minder...want iemand ligt de boel op en ik wil dus zijn naam weten(2 verschillende namen met 2 verschillende tel''s..maar ik geloof hem niet)
Ik heb het echt nodigOp zondag 13 mei 2001 21:14 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Wees maar blij dat dat niet bestaat. Straks gaat iedereen nog iedereen achterhalen enzo.
Het bestaat gewoon niet... Punt...Op zondag 13 mei 2001 21:16 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Ik heb het echt nodig
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Misschien foongrep met de nieuwe davi telboek combineren
Maar je zal weinig tot zero mensen eruit halen, wie reggt zijn mobieltje tegenwooridg? [okay abbo houders wel!]
Met telefoongidsen voor vaste nummers kun je niet eens op nummer zoeken, laat staan dat er diensten zijn voor mobiele nummers.Op zondag 13 mei 2001 21:38 schreef FlameHeaD het volgende:
Euh naar die persoon zijn huis gaan en tel nummer vragen
Misschien foongrep met de nieuwe davi telboek combineren?
Maar je zal weinig tot zero mensen eruit halen, wie reggt zijn mobieltje tegenwooridg? [okay abbo houders wel!]
Verwijderd
Verwijderd
KPN kent ook andere gsm nummers kpn kent alle mobiele nummers die abbo hebben bij een desbetreffende providerOp dinsdag 15 mei 2001 12:34 schreef Bart_traB het volgende:
KPN kent alleen kpn mobile nr''s enz.
Verwijderd
Misschien de nummerserie wel. Maar niet de contractanten die er aan zitten. In MOL vindie ze iig niet (Mobiel Online -> gesloten systeem abo''s kpn) .Op dinsdag 15 mei 2001 12:38 schreef mafiasven het volgende:
[..]
KPN kent ook andere gsm nummers kpn kent alle mobiele nummers die abbo hebben bij een desbetreffende provider
Verwijderd
maar tuurlijk kan je dat niet opzoeken, beetje privacy mag je toch wel hebben?
Denk maar eens - hier in België hebben wij Mobistar, Proximus & Orange - bij al die acties die zij ondernemen. (vb. gratis internet CD thuis toegestuurd, voicemail ...)
Bij al die kleine dingen gaan ze wel een gebruikers bestand bijhouden. Wees daar maar zeker van !
Proberen maar...