• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand een url waar ik de naam(+adres:?) van iemand kan vinden aan de hand van zijn/haar gsm-nummer??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Dat bestaat niet!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Helaas :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• Dennis
Op zondag 13 mei 2001 21:12 schreef havana het volgende:
Helaas :(
hoezo? dat het niet bestaat?

• BC3 Victim
Minder...want iemand ligt de boel op en ik wil dus zijn naam weten(2 verschillende namen met 2 verschillende tel''s..maar ik geloof hem niet :()

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
Op zondag 13 mei 2001 21:13 schreef HappyFun het volgende:
Minder...want iemand ligt de boel op en ik wil dus zijn naam weten(2 verschillende namen met 2 verschillende tel''s..maar ik geloof hem niet :()
Wees maar blij dat dat niet bestaat. Straks gaat iedereen nog iedereen achterhalen enzo.

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 21:14 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Wees maar blij dat dat niet bestaat. Straks gaat iedereen nog iedereen achterhalen enzo.
Ik heb het echt nodig :(

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 13 mei 2001 21:16 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Ik heb het echt nodig :(
Het bestaat gewoon niet... Punt...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://zoekopnummer.saxen.net misschien.. maar dan alleen _misschien_ nummers die in het telefoonboek geregistreerd staan. De meeste 06-numemrs zijn dat niet en kom je dus ook nooit achter..

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:10

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Bel hem op en vraag het hem, zo moeilijk is dat toch niet als je al een nummer hebt :?

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Euh naar die persoon zijn huis gaan en tel nummer vragen :)

Misschien foongrep met de nieuwe davi telboek combineren :) ?

Maar je zal weinig tot zero mensen eruit halen, wie reggt zijn mobieltje tegenwooridg? [okay abbo houders wel!]

• Dennis
Op zondag 13 mei 2001 21:38 schreef FlameHeaD het volgende:
Euh naar die persoon zijn huis gaan en tel nummer vragen :)

Misschien foongrep met de nieuwe davi telboek combineren :) ?

Maar je zal weinig tot zero mensen eruit halen, wie reggt zijn mobieltje tegenwooridg? [okay abbo houders wel!]
Met telefoongidsen voor vaste nummers kun je niet eens op nummer zoeken, laat staan dat er diensten zijn voor mobiele nummers.

Verwijderd

Je hebt kweenie hoeveel mobiele providers en service providers. Allemaal kennen ze nr''s toe. Naar mijn weten staat dat nergens allemaal geregged. KPN kent alleen kpn mobile nr''s enz. Volgens mij kunnen ook alleen kpn contractanten automatisch hun 06 bij hun vaste vermelding zetten (zonder xtra te betalen).

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 12:34 schreef Bart_traB het volgende:
KPN kent alleen kpn mobile nr''s enz.
KPN kent ook andere gsm nummers kpn kent alle mobiele nummers die abbo hebben bij een desbetreffende provider

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 12:38 schreef mafiasven het volgende:

[..]

KPN kent ook andere gsm nummers kpn kent alle mobiele nummers die abbo hebben bij een desbetreffende provider
Misschien de nummerserie wel. Maar niet de contractanten die er aan zitten. In MOL vindie ze iig niet (Mobiel Online -> gesloten systeem abo''s kpn) .

Verwijderd

gewoon de persoon ff opbellen en dat vragen.

maar tuurlijk kan je dat niet opzoeken, beetje privacy mag je toch wel hebben?

• BC3 Victim
Als je problemen hebt met iemand die u oplicht, en die persoon is er op uit om de wet te breken, dan moet je dit aangeven aan de politie en aan de provider van zijn netwerk. 9/10 kansen weten zij de naam en adres van die persoon...

Denk maar eens - hier in België hebben wij Mobistar, Proximus & Orange - bij al die acties die zij ondernemen. (vb. gratis internet CD thuis toegestuurd, voicemail ...)

Bij al die kleine dingen gaan ze wel een gebruikers bestand bijhouden. Wees daar maar zeker van !

Proberen maar... :D

Pagina: 1