De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Soort: Kabel
Provider: Zeelandnet
Snelheid(natuurlijk: 2,5 MB/sec (Ja!, Megabytes)
Of je nog iets speciaals gedaan hebt, dan de standaard installatie: Ja, zorgen dat je op de personeelslijst van je provider komt
Of je nog iets speciaals gedaan hebt, dan de standaard installatie: Ja, zorgen dat je op de personeelslijst van je provider komt
20*350ZO45°
das vet, dat wil ik ook. Hoe heb je dat gedaan, werk je daar soms?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Provider: Chello
Snelheid: haal altijd van goede servers wel 130 kb/sec
Of je nog iets speciaals gedaan hebt, dan de standaard installatie:nee niet echt, ik woon in een gebied waar niet echt veel mensen chello hebben misschien dat dta ook nog wat uitmaakt
Provider: Chello
Snelheid: haal altijd van goede servers wel 130 kb/sec
Of je nog iets speciaals gedaan hebt, dan de standaard installatie:nee niet echt, ik woon in een gebied waar niet echt veel mensen chello hebben misschien dat dta ook nog wat uitmaakt
mooie score!Op zondag 13 mei 2001 20:52 schreef Revolution het volgende:
ISDN, 7,5KB
Yeah!
Ik zit bij @Home (kabel dus) in Tilburg. Niks speciaals gedaan behalve dan via Download Accelerator downloaden...

Nou ja, dat was dus een flinke meetonnauwkeurigheid...
Tot nu toe heb ik met DAP 420 kilobyte/sec weten te halen... die snelheid heb ik met verschillende diverse tooltjes (DUMeter, AnalogX) kunnen verifiëren...

Tot nu toe heb ik met DAP 420 kilobyte/sec weten te halen... die snelheid heb ik met verschillende diverse tooltjes (DUMeter, AnalogX) kunnen verifiëren...
Verwijderd
provider: Sonera
Snelheid: Ik haal altijd met downloaden de max snelheid van 64 kb/s wel, en uploaden gaat ook 95 % van de keren op de max.. maar @Home klinkt ook niet gek
ALleen zit ik nog vast aan het contract en heb geen zin in WEER een paar 100 piek aan aansluitkosten
provider: Sonera
Snelheid: Ik haal altijd met downloaden de max snelheid van 64 kb/s wel, en uploaden gaat ook 95 % van de keren op de max.. maar @Home klinkt ook niet gek
Verwijderd
Kan ik niet stage lopen bij jullie ik zit nog steeds met dat retige 128kb:7Op zondag 13 mei 2001 20:23 schreef RDK_NL het volgende:
ow en btw wist niet dat dat mogelijk was over com21 modem''s (of heb je iets anders thuis staan)
/ontopic
maximaal 20kb/s (niet vaak maar dat is dan wel het max:'()
Pagina: 1