[BC3] Sponsor site!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo,
Ik zou graag een sponsor voor mijn site willen. Nou had ik eerst www.click2paid.com maar het blijkt dat die niet betalen. (is dat eigenlijk wel zo??) Toen dacht ik: "ik schrijf me wel in bij www.cashsponsors.com"
maar die nemen tijdelijk geen leden aan. (ze zeggen tijdelijk maar in werkelijkheid is het al 3 maanden ofzo)
Weet er dus iemand een sponsor???
Het liefst dat ze per 1000 vieuws betalen, maar het mag ook per klik zijn.

Alvast bedankt, Midas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Weet je zeker of ze betalen......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
mag je ook mp3 sites aanmelden......???

Verwijderd

binnenkort zou ik mijn eerste check moeten krijgen dus dat moet ik nog even afwachten... of ze mp3 sites accepteren weet ik niet, maar mijn site (www.baberating.com) mocht wel... maar ja mijn site trekt juist die doelgroep aan denk ik :+

• BC3 Victim
www.webis.nl
betaald 15 cent per click

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57

Verwijderd

Op zondag 13 mei 2001 18:40 schreef DMS het volgende:
www.webis.nl
betaald 15 cent per click
Maar is het ook een beetje betrouwbaar?
Ziet er redelijk el-cheapo-bestaat-na-5-maanden-niet-meer-uit

Verwijderd

betalen ze nu eigenlijk geld als de banner wordt getoond of als er op de banner wordt geclickt? Want bij de laatste methode heb je natuurlijk niet veel clicks. Weet iemand dit? :?

• BC3 Victim
Dat is altijd verschillend.....staat er meestal wel bij...

Pagina: 1