[BC3] geen internet?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik zit hier met een heel vaag probleem:

De server, waaraan ik meestal zit te internetten, verliest soms ineens de internetverbinding. Soms komt dat later weer terug en anders moet ik rebooten. Het vaagste is dat mijn broer (client) gewoon internet houdt als het op de ander wegvalt :?.

Dit is pas sinds dat de c: was geformatteerd.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

ff meer info misschien, zoals wel sharing progje, ISP, OS.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
Ik heb SyGate, op win98. Chello is isp. M''n broer draait Win Me. Maar dit gebruikte ik eerst ook en toen waren er geen probs. Oh ja, IE 5.5

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
*kick*

Hup omhoog met topic

Weet niemand iets hierover???

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik snap het niet helemaal
valt ook echt de verbinding weg
of stop hij alleen maar met downloaden ?!?!?

als het eerste is dan light het of aan je modem of aan chello
is het bij het laaste
light het aan sygate
probeer is gewoon internet sharing van windows me

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• BC3 Victim
Internet kan dan niks meer, geen websites vinden, niet fetchen/flushen etc.:'( Maar eerst was er geen probleem met sygate, en win me ben ik niet zo vies van om te installen. Mijn broer wel, ik niet.

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 18:19 schreef BBK het volgende:
Ik heb SyGate, op win98. Chello is isp. M''n broer draait Win Me. Maar dit gebruikte ik eerst ook en toen waren er geen probs. Oh ja, IE 5.5
Dat ik dit eerst ook gebruikte bedoel ik mee dat ik al tijden met die config zo zit, niet dat ik eerst win me draaide.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Probleem had ik ook... Ik al mijn MCSE kennis erbij gehaald, network monitors, etc.. kwam ik erachter dat sygate maar gelicenseerd was voor 3 gebruikers..
Na dagje zoeken key gevonden, en opgelost..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• BC3 Victim
Ik heb nu een ''originele'' versie van SyGate en dus met code.

• jomme
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08-2021

jomme

oh my GOT

en werkt het nu of niet ?

Don't end up like al lousy Member Server !

• BC3 Victim
Meestal wel gelukkig :) Maar binnenkort komt er gewoon hier thuis een server te staan die bedoeld is om te serveren :Y)

Pagina: 1