• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mn ma heeft een gsm met hi prepay kaart.. ze heeft hem al heel lang niet gebruikt. Ik probeerde hem net en je kunt er niet meer mee bellen :? Elk nummer dat je intoetst (vast nummer, 333, 321, 444 enzo) doet het niet; je krijgt een stem: ''U kunt helaas niet gebruik maken van deze dienst, blabla''. Je kunt echter wél sms-jes versturen/ontvangen en gebeld worden..

Hoe kan dit? Is het beltegoed misschien verlopen? (kaart zit er onderhand denk ik wel 12 maanden in). Of is het iets anders? En hoe kun je trouwens je beltegoed opvragen?

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
Op zondag 13 mei 2001 16:06 schreef rick_h het volgende:

Hoe kan dit? Is het beltegoed misschien verlopen? (kaart zit er onderhand denk ik wel 12 maanden in).
Ik weet bijna wel zeker dat het beltegoed is verlopen, oftewel SIM = dood = geblokkeerd = nieuwe kopen.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:15

Gerco

Professional Newbie

idd. Ik heb het ook een keer gehad. Ik gebruikte het ding alleen op gebeld te worden. En na een jaar hield hij er gewoon helemaal mee op. Niks meer.

Dus ik naar de winkel, nieuwe kopen zeiden ze daar.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• Palomar
  • Niet online
maar ik kan dus nog wel gebeld worden en sms-jes ontvangen.. klopt het dat dat nog wél werkt :?

En hij is dus ook niet meer op te waarderen? Er moet dus een nieuwe kaart in?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dacht dat je voor een Libertel pakketje 99 gulden betaald met iets van 50 piek beltegoed.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
na een jaar heb je nog 3 maanden de tijd om het toestel op te waarderen (321). je kunt dan niet bellen (behalve 321) maar wel gebeld worden.

na een jaar en drie maanden wordt het toestel compleet gedeactiveerd en kunje ook niet meer gebeld worden.

lukt dat opwaarderen ook niet, bel dan even kpn (0900-2005200) en misschien dat zij het toestel weer kunnen deblokkeren, zodat je wel weer kunt opwaarderen...

• Palomar
  • Niet online
koop wel een nieuwe kaart dan.. maareh kan er dan gewoon een prepay-kaart in van een willekeurige provider? Als je de telefoon aanzet krijg je een venstertje ''Welkom bij Ben'', maar daarna staat er ''NL KPN telecom'' en de simkaart die erin zit is van ''HI''.. het lijtk me dat er dan geen simlock op zit.. of wel?

En hoeveel kost zo''n kaart dan? Kun je gewoon 50 piek beltegoed kopen voor 50 pieken (doh..? :+) of moet je nog meer betalen?

• Palomar
  • Niet online
Op maandag 14 mei 2001 18:11 schreef T het volgende:
Dacht dat je voor een Libertel pakketje 99 gulden betaald met iets van 50 piek beltegoed.
hmz.. daar kun je al bijna een compleet pakket incl. phone voor krijgen...

en hoe gaat dat opwaarderen van de bestaande kaart dan in zn werk? op www.hi.nl word ik niet veel wijzer...
[edit] het staat er wel... :)
Pagina: 1