Toon posts:

[BC3] Beeldscherm 3210 weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
|:(... Ik dan weer zoeken op "Beeldscherm".... Vond ik niets nuttigs! Maar zal eens kijken! :)

Verwijderd

zou ik niet doen heb je een data kabel voor je 3210???

Verwijderd

Topicstarter
Grr... Nadat ik gisteravond m''n 3210 heb laten vallen, doet m''n beeldscherm het niet meer.

Eerst gaf ie nog een paar regeltjes, maar na opnieuw uit en aanzetten deed ie helemaal niets meer.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan maken? De telefoon doet het verder gewoon goed. Bellen ed zijn geen probleem. Het wordt alleen zo moeilijk zonder dat je ziet wat je doen :)!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Als je de search gebruikt en zoekt op display en alleen het forum Internet en Telefonie selecteerd zal je een heleboel topix tegenkomen waar je informatie uit kunt halen. Helaas ben je namelijk niet de eerste, die zijn display buiten werking stelt ;(
* FoolZero kan het weten, want hij heeft een complete bowlingbal op zijn scherm laten vallen... (no joke |:()

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 13 mei 2001 11:00 schreef FoolZero het volgende:
* FoolZero kan het weten, want hij heeft een complete bowlingbal op zijn scherm laten vallen... (no joke |:()
Hoe stom kun je zijn..? :z

• FoolZero
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op zondag 13 mei 2001 11:02 schreef Webgoodie het volgende:
Hoe stom kun je zijn..? :z
Ga bowlen, gooi HEEEEEEEL erg slecht, kijk niet blij en gooi je ballen in je bowlingtas, wacht op het kraaaaaak geluid en slik ff, kijk in je tas en ga huilen... :'(

That''s mij story. |:(

Ach als ik het zo op GoT vertel is het iig een grappig verhaal en ik heb nu een 6210 gekocht dus de pijn is alweer vergeten! :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.. Morgen even een Torx schroevendraaier halen om het zooitje open te maken. Als ik op een bepaalde manier om het beeldscherm druk komt er af en toe nog wel wat in beeld.. Misschien is het contactje gewoon verschoven oid?!? :?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb mijn 3210 es van 2 etages hoog laten donderen. Niks aan de hand behalve paar krasjes. Maar daar schieten jullie natuurlijk niks mee op. :):)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

poe als ik mijn pocketline swing zou laten vallen zal er denk ik wel een kernreactie optreden ;) (maagoed /me heeft binnenkort een Nokia 6210)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 17:37 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb mijn 3210 es van 2 etages hoog laten donderen. Niks aan de hand behalve paar krasjes. Maar daar schieten jullie natuurlijk niks mee op. :):)
Tja.. ik ook (regelmatig zelfs >:)) Maar die 40 cm van gisteravond werd hem fataal!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 13 mei 2001 17:02 schreef Wallytaks het volgende:
zou ik niet doen heb je een data kabel voor je 3210???
Hoezo??? verklaar je nader aub... (nee heb geen kabel maar dat kan geregeld worden..)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het beestje net opengeschroefd, en de contactjes bij het beeldscherm schoongemaakt. Helaas, geen resultaat...

Het zal dan denk ik toch wel het schermpje zelf zijn dat kapot is.. reapareren dan maar!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als het toestel nog binnen de garantie zit, en je niet vertelt dat dat is sinds die gevallen is zullen ze een display-modificatie uitvoeren. Bijna alle Nokia toestellen kunnen dit probleem namelijk krijgen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Mijn 8850 had het ook... ikke naar het business-centre, en die nerd had het binnen dertig seconden gefixd.. :)
Zitten schijnbaar geleidende dingetjes om het beeld op zijn plaats te houden (zitten koperdeeltjes in om te geleiden) en deze schuiven dan van hun plaats.. Dat vertelde hij tenminste... In de helft van de gevallen breken deze pinnetjes af, en moet ie terug naar de fabriek.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
Maat van mij heeft nog een 3210 die met unlocken gesloopt is.. Zet ik gewoon ff het schermpje over. In de tussentijd trek ik m''n c25 gewoon uit de kast :)!
Pagina: 1