[BC3] 8250 troubles. No logo, no Tones, No nothing!

Pagina: 1
Acties:

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Hi, Ik heb sinds kort een onwijs mooie Nokia 8250 :9~ in mn broekzak zitten, maar de nadelen van zon overzeese telefoon zijn wel duidelijk te merken hoor!

Op de eerste plaats krijg ik geen T.net en F.net SMS-jes meer. hij is niet down want mn 3210 krijgt ze nog wel! Ik krijg wel netjes mn username en password, maar geen headlines!? En dit is zowel met Flash als met Normale sms.

En dan kan ik ook geen Ringtones, Logo''s en andere Flash-gerelateerd spul ontvangen! Das erg zonde natuurlijk.

Zijn deze problemen bekend? Heeft de 8210 hier ook last van? de 8250 is immers het broertje daarvan. Of heeft hij toch heel andere software?

thnx alvast :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik heb ook een telefoon van ergens anders uit hongkong een 8850 een vriend van mij 8250 ook uit hongkong maar daar zijn echt geen problemen mee.
had je hem bij een betrouwbare winkel gekocht?
misschien dat hij nooit goed was geweest

"If u do something do it with style, or do it at all."

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
heb met mijn 8210 ook geen problemen,
maar ik haat t.net sms !!!!
Wordt er helemaal gestoord van |:(

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Kleine update: Fokzine.net SMS service werkt wel!? De T.net niet :? Ik snap er nu helemaal nix meer van.

over die logo''s: 12Logo, Daclogo en Ben-online logo service doen het allemaal niet, ook de ringtones komen gewoonweg niet aan! :(

Ik wacht nog steeds op de weinige 8250 bezitters die willen reageren. Het zou kunnen dat hij al kapot was. maar ik heb hem bij Kinorama vandaan in R''Dam, en daar heb ik knalharde garantie. Ik wil gewoon weten of het kan dat die logo diensten niet naar de 8250 kunnen sturen.