[BC3] Datakabels, wat kan je ermee>?<

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Ik ben misschien van plan om een datakabel aan te schaffen voor mijn Siemens C35i. Maar wat kan je nou eigenlijk allemaal met zo''n ding? Ik weet dat je er plaatjes en beltonen mee kan uploaden, en dat je * arnoman t de goede software je toestel ook kunt unlocken{illegaal,weet ik], maar is het ook mogelijk om ''dieper''in het besturings systeem te komen van je mobiel, om bv het bestuurings systeem te veranderen/ editten en bv andere spelletjes up te loaden naar je foon in plaats van de standaard ''meegeleverde''spelletjes?

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
illegaal gedoe met unlocken, dus schluss
ga anders op de siemens site kijken

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

dijkmane

biertje ?

er is toch ook een ''ínternet en telefonie'' forum.
of wil je soms een UTP kabel in je GSM prikken ?

specs : wil je niet weten

• arnoman
Op zondag 13 mei 2001 11:07 schreef dijkmane het volgende:
er is toch ook een ''ínternet en telefonie'' forum.
Oh sorry, ik zie nu pas dat ik um in het verkeerde forum heb gezet, als iemand hem FF wil verplaatsen aub, ben ik ook weer blij.
En zeik niet over dat gelul over unlocken, ik vraag toch niet om software ervoor, of hoe ik dat kan doen! Dusss.... geen slotje.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op zaterdag 12 mei 2001 21:50 schreef Niels Saarloos het volgende:
illegaal gedoe met unlocken, dus schluss
ga anders op de siemens site kijken
zeikerd

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ook logo''s & melodies zenden.. telefoon boek bijhouden en dat soort shit

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op zondag 13 mei 2001 18:49 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]

zeikerd
Lees de FAQ

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Move naar I&T. Owh, en heren, stop aub ook ff met flamen.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Unlocken is geheel legaal, onder de juiste condities. Na 1 jaar moeten providers verplicht de optie bieden om het toestel te unlocken. Zelf doen mag dan ook.

Vaak verloopt de garantie van de producent van het toestel wel bij unlocken. Maar dat is hetzelfde als gaten zagen in je case of overclocken van je processor.

• roba
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Op zondag 13 mei 2001 20:51 schreef RopStop het volgende:
Unlocken is geheel legaal, onder de juiste condities. Na 1 jaar moeten providers verplicht de optie bieden om het toestel te unlocken. Zelf doen mag dan ook.
arnoman''s vraag gaat toch helemaal niet over unlocken, wat is het probleem dan Niels Saarloos.

The desire to know is natural to all good people!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op zondag 13 mei 2001 20:47 schreef Niels Saarloos het volgende:

[..]

Lees de FAQ
stop met huilen.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

je kan er nieuwe firmware inzetten, beltonen erin zetten, logo''s veranderen. telefoonboek, sms lijst enz enz
unlocken idd ook maar daarvoor heb je andere software nodig en unlocken mag niet :+

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Vaak verloopt de garantie van de producent van het toestel wel bij unlocken
Klopt als een bus. Je moet meestal een brief aanvragen van je provider voordat het 100% legaal is (na een jaar). Sommige providers sturen die brief zelf al. Pas dán is unlocken legaal. En aangezien wij niet kunnen controleren of je die brief gekregen hebt, is het verboden erover te praten :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• arnoman
Op maandag 14 mei 2001 16:56 schreef havana het volgende:

[..]
Pas dán is unlocken legaal. En aangezien wij niet kunnen controleren of je die brief gekregen hebt, is het verboden erover te praten :(
Ja maar, daar ging mijn vraag helemaal niet over, heb ik hem dan zo slecht uitgedrukt. Mijn vraag was gewoon wat kan je allemaal met een datakabel?

Verwijderd

Een datakabel is een kabel waarmee je verbinding kunt maken tussen je GSM en je computer.
Daar is *niets* illegaals aan, sterker nog, datakabels komen voor als originele accessoires van de meeste merken telefoons.
Unlocken is hier taboe inderdaad, maar daar vraagt de topicstarter niet om.
Bij veranderingen in de software zul je waarschijnlijk je garantie verliezen, maar ja, bij OC-en ook en daar heeft ook niemand problemen mee hier.
Ik durf je niet te zeggen of je in de software kunt rommelen met je datakabel, je zult vast op de een of andere manier een firmware moeten flashen en of dat via een kabeltje kan weet ik niet.

Verwijderd

met m''n 3210 kon ik met een datakabel (en wat software) geheime menutje aanzetten.

ook natuurlijk telefoonboek beheren, SMS versturen, beltonen, etc.

• arnoman
Op dinsdag 15 mei 2001 15:51 schreef a_casema_user_at_work het volgende:
met m''n 3210 kon ik met een datakabel (en wat software) geheime menutje aanzetten.
Geheim menuutje vertel!!! :9~
Pagina: 1