[BC3] Niet kunnen posten in nieuwsgroep

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil posten in de nieuwsgroep van Cistron maar dan krijg ik deze foutmelding in Outlook Express:

"Outlook Express kan het bericht niet posten. Onderwerp ''Wanneer Cistron in Vlaardingen'', Account: ''news2.cistron.nl'', Server: ''news2.cistron.nl'', Protocol: NNTP, Poort: 563, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC14"

Wat doe ik fout?

They made me do it.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je wel een Cistronaccount? En ik geloof trouwens dat dat soort vragen niet echt geliefd zijn daar.... >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Klopt dat poortnummer wel? News is standaard 119, of zit je achter een firewall ofzo?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 21:01 schreef Wokschotel het volgende:
Heb je wel een Cistronaccount? En ik geloof trouwens dat dat soort vragen niet echt geliefd zijn daar.... >:)
Ik geloof dat ik wel een account heb.

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 21:11 schreef Wokschotel het volgende:
Klopt dat poortnummer wel? News is standaard 119, of zit je achter een firewall ofzo?
niet dat ik weet :)

They made me do it.

• BC3 Victim
Kun je wel news lezen dan? En geef je settings eens zoals ze in Foutlook staan!

• BC3 Victim
Paar tips:

- als je vanaf een ander account dan een cistron inbel/adsl verbinding wilt posten moet je je aanmelden bij de newsserver met je cistron-account. Staat dat wel aan dan?
- vul het goede poortnummer eens in.

• Gardocki
  • Niet online
Ik kan wel nieuws lezen

instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.smoothy.f2s.com/cistron.jpg

They made me do it.

• BC3 Victim
Maar werk je nu vanaf een Cistron-account of niet? En het kan natuurlijk ook zijn dat de newsserver beetje brak is... ;) En news.cistron.nl, wat doet die?

• Gardocki
  • Niet online
Ik kan dus wel nieuws lezen:

Afbeeldingslocatie: http://www.smoothy.f2s.com/cistron2.jpg

They made me do it.

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 22:26 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik kan dus wel nieuws lezen:

[afbeelding]
Lees mijn vragen nou eens... geef eens wat meer informatie.

• Gardocki
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 23:52 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Lees mijn vragen nou eens... geef eens wat meer informatie.
ik ben dus absoluut newbie met nieuwsgroepen, dus ik snap geen hol van je vragen...

They made me do it.

• BC3 Victim
Op zondag 13 mei 2001 00:01 schreef Smoothy_ het volgende:

[..]

ik ben dus absoluut newbie met nieuwsgroepen, dus ik snap geen hol van je vragen...
Okay, nieuwe poging. Bel je in bij Cistron ja of nee als je van die nieuwsserver gebruik wil maken? Zonee, dan moet je in Outlook invullen dat Outlook in moet loggen op de server. Staat in het tabblad server. Vul daar je gebruikersnaam en wachtwoord in.

En volgens mij is news2.cistron.nl read-only, probeer eens news.cistron.nl

Verwijderd

Gebruik anders powerpost eens :)
Pagina: 1