Laat ff horen wat Kpn gezegd heeft...
Woon namelijk ook in zo''n gebied waar nog niks beschikbaar is (Limburg he
)
Woon namelijk ook in zo''n gebied waar nog niks beschikbaar is (Limburg he
Verwijderd
Verwijderd
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Verwijderd
oei je bent wel erg desperate.. wacht gewoon nog even af... in 2003 zal ADSL landelijk dekkend zijn... zoals het nu met ADSL gaat ging het destijds ook met ISDN dus...Op zaterdag 12 mei 2001 17:49 schreef QuakeMASTER het volgende:
Als het me maar 1000 gulden of zo gaat kosten, wat ik dus niet denk.
Dan doe ik het meteen.
Maar zeg nu zelf, je moet toch wat of niet?
Ik heb al over een satteliet verbinding nagedacht, maar dan zit ik nog steeds met telefoon kosten en een trage upload.
Als het me nu 5000 piek ofzow kost, ga ik gewoon de hele buurt af of ze ook een bedrag mee willen betalen, en wat er over blijft schiet ik wel bij.
Want met die klote Essent kan je ook niks.
Verwijderd
HAHA, het gaat hier om tienduizenden guldens hoor....haha, en dat wil je aanleggen? die is gekOp zaterdag 12 mei 2001 17:49 schreef QuakeMASTER het volgende:
Als het me maar 1000 gulden of zo gaat kosten, wat ik dus niet denk.
Dan doe ik het meteen.
Maar zeg nu zelf, je moet toch wat of niet?
Ik heb al over een satteliet verbinding nagedacht, maar dan zit ik nog steeds met telefoon kosten en een trage upload.
Als het me nu 5000 piek ofzow kost, ga ik gewoon de hele buurt af of ze ook een bedrag mee willen betalen, en wat er over blijft schiet ik wel bij.
Want met die klote Essent kan je ook niks.
Verwijderd
XXXMaverick je komt uit Heerde he?Op zaterdag 12 mei 2001 18:26 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
HAHA, het gaat hier om tienduizenden guldens hoor....haha, en dat wil je aanleggen? die is gek
Verwijderd
Verwijderd
aj das jammer .. in 2003 dus landelijke dekking en limburg is nu eenmaal geen Nederland heOp zaterdag 12 mei 2001 19:16 schreef Shadowzon het volgende:
Laat ff horen wat Kpn gezegd heeft...
Woon namelijk ook in zo''n gebied waar nog niks beschikbaar is (Limburg he)
Ja dat is het wel degelijkOp zaterdag 12 mei 2001 19:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
aj das jammer .. in 2003 dus landelijke dekking en limburg is nu eenmaal geen Nederland he
Verwijderd
Dat is het niet... Ik woon midden in het dorp (5 a 6 duizend mensen)Op zaterdag 12 mei 2001 19:22 schreef the_undertaker het volgende:
dan woon je zeker niet binnen de vastgestelde straal van de KPN centrale om ADSL te kunnen krijgen waarschijnlijk.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Goh daar ben ik het nu niet meej eens...Op zaterdag 12 mei 2001 19:34 schreef Aspi het volgende:
Waarom adsl? Om te gamen is isdn ook wel aardig als alternatief. Sure ik heb ook liever dsl(soon hehe) maar isdn is lang niet slecht.. Beter als me crap kabel wat ik nu heb..
Daar zou ik maar niet te erg op hopen, hier zijn ze vorig jaar rond deze tijd ook begonnen met aanleggen, en ik zou het in augustus kunnen krijgen.(stond ook op de site enzo)Op zaterdag 12 mei 2001 18:55 schreef 007 het volgende:
Eindelijk zijn ze hier kabel-internet aan het aanleggen. Volgens @Home kunnen ze de modem bij mij eind juli komen aansluiten.
Verwijderd
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
lol, tja ik vrees dat je gelijk hebt.......Op zaterdag 12 mei 2001 18:29 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
XXXMaverick je komt uit Heerde he?
daar zal ADSL werkelijk nooit komen
They made me do it.
Verwijderd
Ik mag hopen dat dat niet gebeurd, maar in de wijken waar het al beschikbaar is zijn ze hun beloften nagekomen. Was dat ook met Essent@Home dan? Ik hoor daar namelijk bijna nix slechts over, zeker geen jaar vertraging, hooguit een maand.Op zaterdag 12 mei 2001 19:49 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik heb nu eindelijk sinds dinsdag een abbonement...
Verwijderd
Wapenveld (lees: GAT) zit iig in hetzelfde schuitje danOp zaterdag 12 mei 2001 20:39 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
lol, tja ik vrees dat je gelijk hebt.......
het is diep triest, dan maar wachten op flat feeOp zaterdag 12 mei 2001 21:38 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wapenveld (lees: GAT) zit iig in hetzelfde schuitje dan
Verwijderd
dat komt er ook niet vanOp zaterdag 12 mei 2001 21:40 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
het is diep triest, dan maar wachten op flat fee
gratis internet is dood voor het einde van het jaar. Mensen willen niet meer betalen, logisch zou zijn om ''prepaid'' internet aan te gaan bieden.......Op zaterdag 12 mei 2001 21:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat komt er ook niet van
Nouja er gebeurt wel wat...leest:Op zaterdag 12 mei 2001 21:42 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
dat komt er ook niet van
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
worldcom reageert niet eens meer op e-mail, het is een zooitje..... bijna ieder land heeft flat fee, maar wij niet......een schandeOp zaterdag 12 mei 2001 22:30 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
Nouja er gebeurt wel wat...leest:
www.opta.nl/documenten.asp?id=414
www.opta.nl/documenten.asp?id=215
Verwijderd
Verwijderd
Ennuh wat zei Kpn??Op zondag 13 mei 2001 14:10 schreef QuakeMASTER het volgende:
Jeetje!.
Ik had niet zoveel reacties verwacht.
Ik zal morgen (maandag) meteen even bellen naar Kpn.
Heb ook aal vaak naar de Mxstream lijn gebeld, maar die zijn constand in gesprek of er zijn nog tig wachtenden voor u.
Verwijderd