Yes het is weer zover, het weer buiten is pfect, en mijn moeder wil natuurlijk wel bereikbaar zijn in de tuin en niet gaan slepen met de telefoon + verlengkabels!
Nu was ik zelf al een tijdje aan het zoeken, en ik keek zeer smullend naar de gigasets van Siemens, maar nu had de Aldi ook een aanbieding!
Specs:
Draadloze telefoon
* Type Butler 1000 met Dect- en Philips chiptechnologie
* 1800 Mhz, waardoor nagenoeg storing- en ruisvrij
* De verbinding tussen de handset en het basisstation is digitaal, waardoor dit toestel praktisch niet is af te luisteren
* 30 nummergeheugens, Caller-ID, ''telefoonboek'' voor 20 namen c.q. nummers en nog vele andere nuttige functies
* Gap-compatible waardoor er meerdere handsets, zelfs van een ander merk, mits ook
Gap-compatible, kunnen worden gebruikt
* 120 kanalen
* keuze uit 9 belmelodieën
* standby-tijd ca. 7 dagen
* incl. 3 oplaadbare batterijen
199.-
Vooral de GAP mogelijkheid lijkt ons wel wat, maar ik weet niet OF dat ook echt populair is in nederland, en OF die telefoons een beetje betaalbaar zijn..
Vraag: aanrader of niet?
Nu was ik zelf al een tijdje aan het zoeken, en ik keek zeer smullend naar de gigasets van Siemens, maar nu had de Aldi ook een aanbieding!
Specs:
Draadloze telefoon
* Type Butler 1000 met Dect- en Philips chiptechnologie
* 1800 Mhz, waardoor nagenoeg storing- en ruisvrij
* De verbinding tussen de handset en het basisstation is digitaal, waardoor dit toestel praktisch niet is af te luisteren
* 30 nummergeheugens, Caller-ID, ''telefoonboek'' voor 20 namen c.q. nummers en nog vele andere nuttige functies
* Gap-compatible waardoor er meerdere handsets, zelfs van een ander merk, mits ook
Gap-compatible, kunnen worden gebruikt
* 120 kanalen
* keuze uit 9 belmelodieën
* standby-tijd ca. 7 dagen
* incl. 3 oplaadbare batterijen
199.-
Vooral de GAP mogelijkheid lijkt ons wel wat, maar ik weet niet OF dat ook echt populair is in nederland, en OF die telefoons een beetje betaalbaar zijn..
Vraag: aanrader of niet?