De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Eat my shorts !
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bij mij klopte ie niet. Ik heb kabel-tv van UPC en op desite staat dat ik dat niet kan krijgen! Naar een service centrum gegaan en daar Chello geregeld, nieuwere database daar!
Gewoon proberen aan te vragen bij je kabelboer, je hoort vanzelf of het wel of niet kan.Op zaterdag 12 mei 2001 08:59 schreef jevader het volgende:
Is er een site waar ik kan kijken of er in ons dorp kabel of adsl is?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dat is idd helemaal de kortste klap!Op zaterdag 12 mei 2001 13:04 schreef Tweaker het volgende:
Idd, of je post er ff bij waar je woont en dan krijg je hier wel antwoord.
hey dies koel, die check gelijk allesOp zaterdag 12 mei 2001 14:19 schreef Kookie het volgende:
http://www.mordax.nl . Alleen effe je postcode invullen.
Bij klopt ie wel, zegt dat ik Chello kan nemen. Heb ik ook. Alleen klopt die snelheid niet echt, er staat 143 k/sec.Op zaterdag 12 mei 2001 14:21 schreef bezemsteel het volgende:
Kep hier al bijna een half jaar chello kabelinternet, maar de site blijft volhouwe dat het nognie mogelijk is...