[BC3] Mxstream YAHOOO! oosterhout krijgt ADSL :)

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
boeit me niet als deze meteen op slot gaat maar dit moet ik gewoon ff kwijt!
Uit de postcodecheck is gebleken dat Mxstream in uw omgeving nog niet leverbaar is. In het derde kwartaal 2001 zal Mxstream waarschijnlijk wel beschikbaar zijn. Als het zover is, kunt u Mxstream bestellen.
Yippie!! Dat betekent dat wij ruim eerder ADSL krijgen dan kabel hier (kaashema).

Echt geweldig!

Na maanden en maanden van ''nog niet bekend'' nu eindelijk deze melding. Het kan niet lang meer duren!...

Wauw ik ben zo blij opeens op de vroege ochtend!

:) :) :)

* Wouter is blij

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Uhh gefeliciteerd ? :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zaterdag 12 mei 2001 00:53 schreef Wouter17 het volgende:
boeit me niet als deze meteen op slot gaat maar dit moet ik gewoon ff kwijt!
[..]

Yippie!! Dat betekent dat wij ruim eerder ADSL krijgen dan kabel hier (kaashema).

Echt geweldig!

Na maanden en maanden van ''nog niet bekend'' nu eindelijk deze melding. Het kan niet lang meer duren!...

Wauw ik ben zo blij opeens op de vroege ochtend!

:) :) :)

* BC3 Victim is blij
YEAHHHHHHHHHHH MXSTREAM EINDELIJK NA JAREN LANG 56K en ISDN IS ER DAN EINDELIJK HOOP EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EN CASEMA HAD MIJ NOG WEL TOEGZEGD DAT DAT ER IN 1999 ZOU KOMEN HET IS NU 2 JAAR LATER MAAR WE KRIJGEN MXSTREAM YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHH
WEFFE ENTER ZETTEN

;*;*

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 00:55 schreef Pizzaman het volgende:
Uhh gefeliciteerd ? :)
DANK JE WEHEEEEEELL!!!!!!! :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Trouwens: Eerst zien en dan geloven he !

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je wel heel optimistisch reageert op deze nogal vage melding. Er staat geeneens een concrete oplever datum (omdat die er natuurlijk nog niet is)
Het derde kwartaal begint al in july, maar ik zou als ik jou was toch van de week ff een telefoontje richting KPN plegen om wat meer zekerheid te krijgen.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 00:56 schreef DMS het volgende:

[..]

YEAHHHHHHHHHHH MXSTREAM EINDELIJK NA JAREN LANG 56K en ISDN IS ER DAN EINDELIJK HOOP EINDELIJK EINDELIJK EINDELIJK EN CASEMA HAD MIJ NOG WEL TOEGZEGD DAT DAT ER IN 1999 ZOU KOMEN HET IS NU 2 JAAR LATER MAAR WE KRIJGEN MXSTREAM YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
;*;*
en jij natuurlijk bedankt voor de TIP !!

geen tikken meer geen tikken meer

TRALALALALALAAA

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 00:58 schreef FoolZero het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dat je wel heel optimistisch reageert op deze nogal vage melding. Er staat geeneens een concrete oplever datum (omdat die er natuurlijk nog niet is)
Het derde kwartaal begint al in july, maar ik zou als ik jou was toch van de week ff een telefoontje richting KPN plegen om wat meer zekerheid te krijgen.
boeit mij de precieze datum!

er zijn tenminste plannen!
dat is op zich al geweldig nieuws!!

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 00:56 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

DANK JE WEHEEEEEELL!!!!!!! :)
ehh sorry van de layout maar dat heeft kunnen gebeuren dat oosterhout mxstream krijgt. We hadden met zijn allen gedacht dat het nooit zou gebeuren we hebben ook geen station bioscoop of tropisch zwembad hebben we eigenlijk wel een zwembad.

Maar yeahhhhhhh

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter
  • Niet online
Op zaterdag 12 mei 2001 00:58 schreef FoolZero het volgende:
enne DMS hiero had ook al van de primafoon hier gehoord dat het eraan zat te komen over 2 maanden ofzo

en nu deze melding; ze zijn er dus wel degelijk mee bezig!

geweldig!

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 00:58 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

en jij natuurlijk bedankt voor de TIP !!

geen tikken meer geen tikken meer

TRALALALALALAAA
Wij oosterhouters moeten elkaar helpen ik dacht ga nog maar een keer kijken ik kijk namelijk elke dag en toen zag ik het er in 1 keer staan en ik schrok me eigen dood
we KRIJGEN MXSTREAM JULI WOW DAN AL dat is wel snel maar klopt wel dus wat de kpn tegen mij zij eind juni scheelt maar een paar dagen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik ben heel blij voor je, maar dit lijkt teveel op onzin en dat willen we hier niet. Dicht.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Nou jongens, dan maar duimen draaien en wachten... :{ :O

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 01:03 schreef FoolZero het volgende:
Nou jongens, dan maar duimen draaien en wachten... :{ :O
IK HEB NU AL GEEN DUIMEN MEER OVER EINDELIJK

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!1
YIPPEE....

jajaj das ongeveer een van de leukste dingen die ik vandaag gehoord heb. Ben een beetje in een dip en dit maakt alles weer goed.

Kan ik eindelijk wat grotere dingen dan 40 mb THUIS downloaden. Nu maar hopen dat de gemeente het niet gaat tegen werken, zoals ze hier wel eens vaker willen doen.

Naja +1 voor KPN !!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 01:04 schreef drZymo het volgende:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!1
YIPPEE....

jajaj das ongeveer een van de leukste dingen die ik vandaag gehoord heb. Ben een beetje in een dip en dit maakt alles weer goed.

Kan ik eindelijk wat grotere dingen dan 40 mb THUIS downloaden. Nu maar hopen dat de gemeente het niet gaat tegen werken, zoals ze hier wel eens vaker willen doen.

Naja +1 voor KPN !!
GEMEENTE OOSTERHOUT ARGH PARKEERBELEID ARGH
OOSTERHOUT SUCKS MAAR KPN RULES NOU
HEB ZE JAREN LANG TE VEEL PER MAAND BETAALD MAAR NU

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
uhm - CAPS LOCK MISCHIEN??

maar gelijk heb je :)

offtopic:
Vooral die leuke oplossing van het kruispunt van piet trommelen :) !Go Oosterhout Go!!

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• BC3 Victim
Op zaterdag 12 mei 2001 01:08 schreef drZymo het volgende:
uhm - CAPS LOCK MISCHIEN??

maar gelijk heb je :)

offtopic:
Vooral die leuke oplossing van het kruispunt van piet trommelen :) !Go Oosterhout Go!!
Ja probeer er nog steeds een rondje te rijden maar luk echt niet en rij bijna altijd wel een auto aan als ik met de besteller rij

Pagina: 1