Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Dekking Telfort Rotterdam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee, hoe ik het bij Telfort aan het verstand kan praten dat de dekking in gebouwen in het centrum van Rotterdam werkelijk vreselijk beroerd is? :?:?:?
Enig idee hoe ik zeg maar doordring tot iemand van telfort zelf en dat ik dus niet opgescheept zit met zo''n telefonist(e) die van niets weet?? :?:?:?

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Libertel/Ben hebben sinds vandaag bereik in de Rotterdamse metro :)

Sorry beetje offtopic gelul :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op vrijdag 11 mei 2001 23:55 schreef Vangekkem het volgende:
Heeft iemand enig idee, hoe ik het bij Telfort aan het verstand kan praten dat de dekking in gebouwen in het centrum van Rotterdam werkelijk vreselijk beroerd is? :?:?:?
Enig idee hoe ik zeg maar doordring tot iemand van telfort zelf en dat ik dus niet opgescheept zit met zo''n telefonist(e) die van niets weet?? :?:?:?
telfort=:r:r:r

Verwijderd

Ik heb met Telfort totaal geen problemen in het centrum van Rotterdam.

Misschien een rotte antenne?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 08:30 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Ik heb met Telfort totaal geen problemen in het centrum van Rotterdam.

Misschien een rotte antenne?
in 4 verschillende toestellen? lijkt me sterk...
in donner, V&D, Media Markt, de Koopgoot AH (Lijnbaan) etc. is het allemaal gewoon barslecht. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 12 mei 2001 00:19 schreef achappey het volgende:
Libertel/Ben hebben sinds vandaag bereik in de Rotterdamse metro :)
Tsja, hoorde inderdaad op station Beurs opeens mijn Ben-toestelletje rinkelen, toch schrijnend dat hun bereik ondergronds beter is dan bovengronds :?:?:?:?:?:?
Het is trouwens ook weer beperkt tot de stations alleen, want in de tunnels hoor je nog steeds niet via Ben, en wel via KPN, die al sinds jaar en dag dekking heeft in de Rotterdamse metro. Libertel is er trouwens ook rijkelijk laat mee hoor, want die hadden ook beloofd voor Euro2000, in juni 2000 bereik te hebben in de Rotterdamse metro. |:(

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op zaterdag 12 mei 2001 11:22 schreef Vangekkem het volgende:

[..]

Tsja, hoorde inderdaad op station Beurs opeens mijn Ben-toestelletje rinkelen, toch schrijnend dat hun bereik ondergronds beter is dan bovengronds :?:?:?:?:?:?
Het is trouwens ook weer beperkt tot de stations alleen, want in de tunnels hoor je nog steeds niet via Ben, en wel via KPN, die al sinds jaar en dag dekking heeft in de Rotterdamse metro. Libertel is er trouwens ook rijkelijk laat mee hoor, want die hadden ook beloofd voor Euro2000, in juni 2000 bereik te hebben in de Rotterdamse metro. |:(
Ja joh? Nix over gehoord... Wel mooi meegenomen hoor.... Wel vaag dat Libertel als regio info niet 010 meestuurt maar "LIBERTEL".. Zal wel een soort testfase zijn...

Apart dat Ben dus tegelijkertijd met Libertel deze dienst aanbied.. Had Libertel wel iets eerder verwacht...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Pagina: 1