[BC3] mxstream providers en datalimieten

Pagina: 1
Acties:

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Welke providers hanteren ruime datalimieten. Iemand daar enig idee over?

Fakir

Verwijderd

Planet: FUP 30 Gb
XS4ALL: ook FUP, maar zonder een getal erbij, uit de info op de site blijkt dat ze je alleen aanspreken als je consequent veel te veel zit te downloaden.
Voor de andere providers zou ik het niet durven zeggen.
Voor XS4ALL duikt wel eens 10 Gb op als limiet, maar ik heb dat nergens zien staan bij XS4ALL zelf.

Verwijderd

Ik ken iemand die met XS4ALL 20 Gig per maand er doorheen duwt, en die hoort niets. Hij kent iemand en die duwt er 45 Gig per maand doorheen en die hoort ook niets.

Download er dus rustig op los.

• Fakir
Toen ik ze aan de lijn had had men het bij xs4all over 4-6 gig. Maar dat er nog niet actief gemeten werd. Maar dat van planet staat dat ergens vermeld dat ze ca. 30 gig verstaan onder fair use, of is het een van horen zeggen verhaal?
Overigens lijkt het alsof xs4all meer doet aan waarborgen kwaliteit van het geheel.

Fakir

Verwijderd

Ik weet vrij zeker dat ik het bij planet heb gelezen, maar ik zie het nu ook niet meer terug...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mijn vriend heeft planet en die download 45 gig per maand en nooit iets gehoord!>:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hij heeft het fast-pakket
Volgens hem heeft de normale wel 30 gig

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Fakir
30-45 gig kan ik mee leven :)
Jammer dat al die providers zo vaag doen over hun beleid.

Bedankt voor de info.

Fakir
Pagina: 1