De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Helaas... Dat gaan niet lukken... Ze hebben alles weggeflikkerd...Op vrijdag 11 mei 2001 20:55 schreef theteek het volgende:
sinds een dag kan ik mijn mail niet meer ontvangen/verzenden!
iemand heeft mij gezegd dat namezero ging stoppen met de gratis mail service!
is er nog een optie om mijn mail toch nog te checken? of nog 1 keer ofzo?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
dus ik kan ook niet webbased mijn e-mail kijken enz?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nope, alles wat daar op hun HD''s stond, is op 1 mei verwijderd...Op vrijdag 11 mei 2001 21:33 schreef theteek het volgende:
dus ik kan ook niet webbased mijn e-mail kijken enz?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Idd... POP en WEBmail kun je vergeten. Alleen nog maar email forwarding.
Tenzij je natuurlijk voor het komende jaar die $19,95 gaat dokken, dan krijg je weer POP en WEbmail en wordt de domeinnaam op je eigen naam gezet.
By the way.... na 1 jaar gratis gebruik van de domeinnaam moet je sowieso gaan betalen ofwel inleveren.
Tenzij je natuurlijk voor het komende jaar die $19,95 gaat dokken, dan krijg je weer POP en WEbmail en wordt de domeinnaam op je eigen naam gezet.
By the way.... na 1 jaar gratis gebruik van de domeinnaam moet je sowieso gaan betalen ofwel inleveren.
Ja klopt, maar dit stond niet duidelijk in die voorwaarden van ze...Op zaterdag 12 mei 2001 10:48 schreef Coen het volgende:
..
Maarja was ook wel te verwachten he... Voor niets gaat de zon op
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1