Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] sms junk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de 3310? Zo ja, dan kun je smsjes versturen van 3smsjes groot. Gaat je rekening hard mee omhoog. :(

Verwijderd

ik stuur wel eens een smsje maar vorige maand kreeg ik een rekening van dutchtone van 498 piek !! even bellen met de gezellige gitaartuned helpdesk en bleek dat ik 612 sms-berichten had verstuurd :? een day-time-job dus want je moet er dan toch 20 per dag versturen.. is elk sms-bericht wel één eenheid ? wie heeft er zoiets wel eens gehad en weet iets over dutchtone te vertellen ? de dutchtoners vertellen me toch niet hoe het in elkaar zit.

Verwijderd

Wat ook kan is als je en icoontje (nokia, philips zo ver ik weet) meestuurt dat die info wel meerdere sms''jes kan bevatten. Zie pas goed als je zo''n leuk icoontje naar een toestel stuurt die dat dus niet ondersteunt.

Dat kan het natuurlijk zijn. Misschien ok beltonen doorsturen (weet niet hoe dat gaat) dat dat ook meerdere sms''jes bevat.

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 14:40 schreef Tweaky het volgende:
Heb je de 3310? Zo ja, dan kun je smsjes versturen van 3smsjes groot. Gaat je rekening hard mee omhoog. :(
ik heb een 7110 dus dat zal dan wel eens een oorzaak kunnen zijn ..

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nou weet ik uit ervaring dat er bij Dutchtone weleens iets niet spoort (net als bij NS :( ), dus ik zou even heel onnozel gaan doen. Ik had een paar maanden terug (toen ik nog abbonee was bij die onbereikbare toko) heel wat gesprekken naar Zuid-Afrika gevoerd volgens de specificaties. Had ik dus nooooit gedaan, en ook nooit m''n telefoon uitgeleend, dus kon gewoon niet. Dat was voor iets van 40 gulden ofzo. Toen maar gelijk naar die inderdaad vervelende altijd-in-de-wachtstaande- gitaargetunede helpdesk gebeld,en toen hebben ze het de volgende maand in mindering gebracht.
Tja, Dutchtone. Ik zit nu bij Telfort, daar hebben ze geloof ik ook niet alles op een rijtje staan.. :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pictures tellen ook als drie SMS-jes per stuk.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
Ja, plaatjes tellen soms als 3, soms als 2. K weet niet precies waar dat aan ligt. Maar hoeveel zouden beltonen eigenlijk kosten:?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ontvang je sms-berichten via d* infotime (126), die kosten namelijk fl 1,50 per ontvangen bericht?
anders gewoon gespecificeerde nota opvragen, kun je precies zijn hoe de kosten zijn opgebouwd en naar welke nummers is ge-smsed.

Verwijderd

Op vrijdag 11 mei 2001 22:41 schreef koen het volgende:
ontvang je sms-berichten via d* infotime (126), die kosten namelijk fl 1,50 per ontvangen bericht?
anders gewoon gespecificeerde nota opvragen, kun je precies zijn hoe de kosten zijn opgebouwd en naar welke nummers is ge-smsed.
ik heb die 126 dienst wel eens gebruikt en die is toch alleen voor email via wanadoo ofzo ? ik had laatst wel een spec nota laten sturen maar die was van een goedkopere maand (200,=) en daar kon ik weinig ontdekken :? de volgende factuur ga ik beter bekijken want volgens mij naaien ze je gewoon (alvast wel mijn bundel van 180 naar 360 min geswitched voor 20 piek meer :)

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op vrijdag 11 mei 2001 23:31 schreef fcska67 het volgende:

[..]

(alvast wel mijn bundel van 180 naar 360 min geswitched voor 20 piek meer :)
scheelt je ook weer 0,14 cent per bericht (0,50 --> 0,36) :)
zo''n gespecificeerde rekening ontvangen is gratis, dus greoon altijd gebruiken. heb je tenminste een overzicht van wie en wat je belt...
Pagina: 1