[BC3] damn vergeten "provider"

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ze hebben een tijdje geleden bij zo''n "provider" een nieuw iets opgezet....
voor de particulieren ook een eigen "domeinnaam" nou ja domiennaam was het ook niet...

je kreeg dan http://<naam>.123.nl ofzo iets.. het heeft in krant gestaan...

help aub eff, ik vond het toen wel makkelijk

iemand weet het heus wel :) allemaal whizkids ha ha >:) LOL

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

ik begrijp niet helemaal wat je nou wilt maaruh...zo''n .123.nl domein kun je krijgen zonder uitreksel van KvK. Dat is het hele idee.
Als je zo''n domein wilt hebben kun je bij bijna iedere provider wel terecht hoor.
www.webhosters.nl

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• BC3 Victim
Bij Demon zit dat standaard bij de account...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je bedoelt zeker http://www.persoonsdomeinnaam.nl ? Das een grote flop.. ook niet verwonderlijk want je krijgt gewoon een ordinair subdomeintje.. kun je ook wel gratis krijgen en als je toch perse wilt betalen neem dan een écht domein :)

[edit] die url die ik noemde is het bij nader inzien volgens mij toch niet..

Verwijderd

Bedoel je soms MyWeb ?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
www.lico.nl

ken je der 1 krijgen zonder kvk
zo heb ik www.attilla.nl

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 19:42 schreef Coen het volgende:
Bedoel je soms MyWeb ?
myweb gaat een beetje moeilijk als je kabel hebt ;)

• BC3 Victim
Op vrijdag 11 mei 2001 20:26 schreef Attilla het volgende:
www.lico.nl

ken je der 1 krijgen zonder kvk
zo heb ik www.attilla.nl
kzie het doet het niet eens :o

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
je heb zeker snello

want hier doet ie het perfect

• BC3 Victim
nope slownera ;)

Pagina: 1