De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Werkte bij een vriend van mij ook, bij hem gingen z''n ledjes niet meer uit na een (halve) plons in de sloot, ze zeiden dat ze em op zouden sturen, maar na ff zeuren kreeg ie gewoon een nieuwe mee
Verwijderd
Ok, wel balen. Maar k denk dat je gewoon idd je liefste gezicht moet zoeken en terug gaan naar de winkel. Dat helpt vaak het meeste. suc6.
Verwijderd
Door de kalk die achterblijft ?Op vrijdag 11 mei 2001 12:46 schreef Gash het volgende:
Waterschade zien ze altijd......ter reparatie aanbieden heeft dus geen zin!
dan moet je hem een dagje in een badje van azijn leggen
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
als het goed is krijg ik zowiezo een leentoestel, en ze gaan even kijken wat ze eraan kunnen doen.
Ik heb er trouwens net een andere batterij (van een collega) ingezet, en hij doet het nu wel min of meer, alleen ik zie geen beeld!
mijn 6210 was in de plee gevallen
2 dagen laten drogen, en hij deed het weer..
eneige probleem was dat de accu waarschijnlijk korstsluiting gemaakt heeft en daardoor niet meer oplaad..
ik terug naar de winkel..in principe geven ze je der dus nix meer voor..gelukkig had ik mijn foontje verzekerd..
dus ik wou hem meegeven maar ze hadden geen leentoestellen meer...dus ik heb een nieuwe accu gekocht en me foon werkt weer als een zonnetje...
Verwijderd
Sterker nog, ze kunnen zelfs zien dat dat op 14 april is geweest. Die gasten zijn echt beregoed. Als ik vandaag m''n GSM in de sloot pleur, kunnen zij over drie maanden zien dat dat vandaag is gebeurt. Tip van mij? Mama lief aankijken, tanden op elkaar en een nieuwe kopen...Op vrijdag 11 mei 2001 12:46 schreef Gash het volgende:
Waterschade zien ze altijd......ter reparatie aanbieden heeft dus geen zin!
Verwijderd
Definately you scared the shit out of you
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
kortom je zal hem toch eerst helemaal uit elkaar moet halen en van Elctro schoonmaak spul moeten gebruiken (kontakt spray maybe).
Beter! Kan ik zondag hem uiterlijk weer ophalen!
Nou, hij geeft wel gewoon leven en zo.Op vrijdag 11 mei 2001 16:18 schreef NogooD het volgende:
Umm drogen is leuk hoor maar je krijgt op bijna elk contact in je telefoon oxditatie(ofzo)
kortom je zal hem toch eerst helemaal uit elkaar moet halen en van Elctro schoonmaak spul moeten gebruiken (kontakt spray maybe).
Maar die batterij is wel echt naar god volgens mij....
Dat gebeurt vrij snel hoor, hoe idioot het nog klinktOp vrijdag 11 mei 2001 15:43 schreef mxstrAEm het volgende:
Sorry hoor, maar ik kom niet meer bij, in de plee nog wel, haha.
Mijn telefoon is al 2x uit m''n broekzak NAAST de plee gevallen toen ik m''n broek optrok
Bij m''n broertje is ie er al een keer ingevallen
Toen hebben we ''m lopen drogen met een fohn en nu doet ie ut weer (philips savvy) alleen het scherm is een beetje brak, maar hij heeft al een nieuwe... was een tijdje geleden.
Hoe je je telefoon op 40 graden kan laten meewassen snap ik alleen nog steeds niet, kijk jij je zakken niet na voordat je ''m in de was gooit?
Verwijderd
(ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik las dat je dat ding in de plee hebt laten vallen
Verwijderd
Mwjah wie neemt er dan ook een telefoon mee, zeggen ze dan
Nou hij doet dus nix meer, het klepje wil niet eens meer open, hoor je alleen gekraak van zand.
Ericsson T28S is het
HA HA dan sta je niet voor lul ook ik zou meteen een nieuwe kopen of zo maar ik zou het tegen niemand zeggen ha ha die is goed ha haOp vrijdag 11 mei 2001 19:34 schreef the_undertaker het volgende:
wel lachen om dan naar de winkel te gaan.. van euh ja... mijn gsm is in de plee gevallen en nu doet ie het nie meer ..
(ik kwam niet meer bij van het lachen toen ik las dat je dat ding in de plee hebt laten vallen)
En als iemand mij in het zwembad gooid en er is iets kapot wedden dat ie dan moet betalen.
Als ik het zelf doe oke maar door iemanad anders ja dus echt niet he
Verwijderd
Nou, als mijne niet meer gerepareerd kan worden, dan kunnen ze mooi de nieuwprijs dokken (>600 piek)Op vrijdag 11 mei 2001 20:12 schreef DMS het volgende:
[..]
HA HA dan sta je niet voor lul ook ik zou meteen een nieuwe kopen of zo maar ik zou het tegen niemand zeggen ha ha die is goed ha ha
En als iemand mij in het zwembad gooid en er is iets kapot wedden dat ie dan moet betalen.
Als ik het zelf doe oke maar door iemanad anders ja dus echt niet he
Verwijderd
Als er waterschade word geconstateerd word ie door repair geweigerd en terug gestuurd. Natuurlijk wel de 75,- kijkkosten. Beter probeer je het te regelen met de verzekring van die gasten.Op vrijdag 11 mei 2001 20:31 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Nou, als mijne niet meer gerepareerd kan worden, dan kunnen we mooi de nieuwprijs dokken (>600 piek)
Verwijderd
*D*D*D*D
En ja, ik kijk wel altijd me zakken na, maar ik had een broek met 80 zakken aan, en hij zat in zo''n zijzakje....
Buiten dat was ik zo dronken als een tor toen ik die was erin gooide.... dat hielp ook wel...
Ik ben benieuwd wat die gasten van de winkel tegen me zeggen
Als ze zeggen dat ik veel moet betalen mogen ze hem lekker houden!
Ik ga gewoon van de domme spelen en een grote bek geven. Werkt bijna altijd!
altijd handig, een reserve veldtelefoon
Nee, is waterschade...doen we niks aan.
Ik nog klagen: "Ja maar jezus dat ding moet toch wel tegen een beetje regen kunnen?"
"Meneer, loopt u ook met uw TV in de regen?"
"Nee oh gij zeer blonde dame van de telefoonwinkel, maar mijn TV past niet helemaal in mijn achterzak....duh"
Anyway.....ga maar eens bij Beverwijk kijken......of daar nog wat leuks ligt.....
Iemand nog een 3310 of zo in de aanbieding?
Gooi je em toch n keer in een Coca-Cola badjeOp vrijdag 11 mei 2001 16:18 schreef NogooD het volgende:
Umm drogen is leuk hoor maar je krijgt op bijna elk contact in je telefoon oxditatie(ofzo)
Verwijderd
whaaa! mijn Motorola K serie(M3588,Koelkast, met veel bier) is niet verzekerd!! als ik dat wel zou doen ben ik goed gek!!!Op vrijdag 11 mei 2001 16:06 schreef Gunner het volgende:
Gelukkig heb ik mijn 6210 verzekerd, dus heb ik daar geen problemen mee
.....
Verwijderd
Als een telefoon goed waterschade heeft (lees koppie onder is geweest), is alle moeite die je doet om hem weer aan de praat te krijgen te vergeefs en laat hem vooral niet door een willekeurige winkel ter reparatie opsturen (zonder te zeggen dat het waterschade is), want dan komt ie terug van de reparateur met stickers met ''waterschade'' erop, zelfs op de printplaat en kan je minimaal 75 piek verzendkosten betalen.
Niks meer aan doen dus.
Mzzl Goldfish
Klinkt raar maar ga maar eens zoeken op GoT en je zal zien dat een hoop mensen met GSM waterschade em ff in de magnetron doen om de restjes te verdampen...
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Concrete Loop Watercooling
Alle oxidatie is verdwenen door 1 maal stroom erdoorheen te douwen!
Hij is nu aan het opladen, alleen de antenne doet niks, raar genoeg. Een ontvangst van 0.
Iemand een suggestie?
Hij zal inderdaad lekker droog worden, maar de rest van je GSM wordt ook gekookt.....Op donderdag 17 mei 2001 09:32 schreef Ook het volgende:
ff in de magnetron...??!
Klinkt raar maar ga maar eens zoeken op GoT en je zal zien dat een hoop mensen met GSM waterschade em ff in de magnetron doen om de restjes te verdampen...
Ook
Stop maar eens een oude videokaartje of zo in de magnetron: ziet er erg leuk uit!
Daarom stond ff ook dik gedrukt. gewoon een seconde of 3-4. Het gaat maar om heel kleine beetjes water dus je hoeft em er geen minuut in te doen..:)Op donderdag 17 mei 2001 09:45 schreef Gash het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad lekker droog worden, maar de rest van je GSM wordt ook gekookt.....
Stop maar eens een oude videokaartje of zo in de magnetron: ziet er erg leuk uit!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Voor alle GSM gebruikers
Betreft: Waterschade!!
Wij willen even iets duidelijk maken
1) Waterschade wordt altijd gezien aan de restante kalk die over blijft op de print van het toestel
2) Op de kachel leggen help dus ook niet om die reden
3) Wij sturen het toestel (binnen garantie naar fabriek/repair), het komt altijd ongerepareerd terug.
(Soms zelfs met een onderzoek rekening)
4) Na het drogen op kachel is er vaak nog vocht tussen componenten, die maken dan sluiting.
Oplossing
1) Haal onmiddellijk de accu er af, en doe hem er niet meer op.
2) Stuur hem dan naar ons, zodat wij hem kunnen behandelen.
3) 75 % van de toestellen is dan nog te redden.
Behandeling
Wij dompelen het toestel in een speciale vloeistof die het water verdrijft.
De vloeistof verdampt heel snel, met het effect dat het water en de vloeistof verdwenen is
Hiervoor moet wel het toestel open gemaakt worden, vaak moeten delen ge-desoldeerd moeten worden.
Dit alles is de enige methode om zoveel mogelijk toestellen te redden.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Alleen nog steeds geen ontvangst! *(&interne antenne...was die extern geweest, deed ie het nog!
Weet niemand een concrete oplossing?
Denk dat ik em nu gewoon weer naar de winkel breng, alle kalk is reeds verdwenen!
* conceicao is ook een keer in een zwembad gegooid met gsm en al... in mijn val dacht ik: liever val schade dan waterschade en toen heb ik hem in mijn val op de kant geknikkerd.
(was toch kadoek overigens)
/off topic
Maareh het is zo dat waterschade altijd gezien wordt door reparatiebedrijven. Dit vaak door de schimmelvorming, kalkaanslag etc...
misschien dat die een beetje rot zijn.
Hmmm, nee nog niet.Op vrijdag 18 mei 2001 12:10 schreef Prulleman het volgende:
heb je al naar dat puntje gekeken waar die antenne-plaat contact mee maakt?
misschien dat die een beetje rot zijn.
[afbeelding]
Maar is dit geen 3210?
Deze antenne ziet er namelijk anders uit dan die van mij?
owh, dat heb ik ook een keer gehad, maar dan in een sloot. ff een paar flinke klappen voor z`n stomme hersens. en hem de verzekering heeft toen betaald.Op vrijdag 11 mei 2001 20:01 schreef SySasZ het volgende:
Hmmz bagger is dat! * BC3 Victim is vandaag tijdens de laatste schooldag van de eindexamengasten door een NIET NADER TE NOEMEN HENNIE (met mijn excuses aan iedereen die hennie heet) in een zwembad gegooid met GSM en al
![]()
![]()
Mwjah wie neemt er dan ook een telefoon mee, zeggen ze dan
Nou hij doet dus nix meer, het klepje wil niet eens meer open, hoor je alleen gekraak van zand.
Ericsson T28S is het
Verwijderd
dus ik ga van de week een keer trug met me foon in de hoop da ze em repareren of zow.
zouden ze btw gaan zeuren om een nep frontje? denk et nie of wel?
Verwijderd
Dunno, ze zullen iig wel gaan zeuren over waterschadeOp zondag 20 mei 2001 14:23 schreef Sickness het volgende:
hmm ik kwam gistere avond thuis, k ging naar de badkamer ff zeiken en toen keek ik tijdens het zeiken ff op mijn foon hoe laat het was en toen '' HIK plons liet ik me foon in de plee valle, k*t #^$@^%$^%ik mijn foon eruit gehaald
meej droog gemaakt enzo en hij deed et nog! mooi zo d8 ik maar toen ik later in mijn bedje lag zag ik dat mijn display een beetje verlicht blijft dus das wel kl*te.
dus ik ga van de week een keer trug met me foon in de hoop da ze em repareren of zow.
zouden ze btw gaan zeuren om een nep frontje? denk et nie of wel?