[BC3] password onthouden

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb sinds gisteren ADSL. Het draaidt als een speer. Alleen heb ik het probleem dat bij mij desktop bij verbinding maken de password gewoon onthouden wordt door Windows ME maar bij de desktop van m''n vriendin (zelfde pc) daar Password onthouden niet aan kan vinken.
Heeft iemand een oplossing hiervoor:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dat zit in de windows aanmelding. Krijg je bij het starten van windows een venster met username/password(/Domain)? Als je die krijgt en je kiest cancel of [esc] dan zal je inderdaad niet aan kunnen vinken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Dat vind ik raar. Want ik moet steeds wel een password invoeren om op m''n eigen desktop te komen.
Heeft iemand anders nog enig idee???