Ik wil ''m aan een ''vage'' bekende verkopen.
Het frontje is niet je van het, maar een nieuwe is zo gekocht.
Roept u maar.
Het frontje is niet je van het, maar een nieuwe is zo gekocht.
Roept u maar.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ach, ik heb ook een 3210, en hij belt..Op vrijdag 11 mei 2001 01:35 schreef Pimpimmers20 het volgende:
3210
8850
Hier hetzelfde, ze vallen toch, of worden weer gejat ofzo. Ik ga zo wel een 3310 voor 50 piek bij de Libertel BusinessPoint halen. Abbo heb ik toch gratis van het werk.Op vrijdag 11 mei 2001 02:06 schreef Toewan het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een 3210, en hij belt..Is voor mij genoeg, hoeft voor de rest niet zo''n flitsend modelletje te zijn waar je meer dan 400 piek of voor foon zelf betaald of voor abo.
Wat is dat nou weer voor een onzinreactie. Ja hallo vind je het gek dat zo''n 3210 minder mooi is dan de 8850. Voor de prijs vn zo''n 8850 kan je twintig tweedehands 3210''s kopen. Je gaat toch ook niet roepen:Op vrijdag 11 mei 2001 01:35 schreef Pimpimmers20 het volgende:
3210
8850