Toon posts:

[BC3] Toegangstijd Mxstream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoorde pas van iemand dat ergens op dit forum een link stond naar een programmaatje dat ervoor zorgd dat het laden van een internet pagina sneller begint. Weet iemand waar ik dat kan vinden?
Ik heb XS4ALL, en ben absoluut niet tevreden, waarom: als ik een adres intyp en vervolgens op enter druk, duurt het zeker 10 sec. voordat hij gaat beginnen met het laden van de pagina. Dit betekent dat je met een analoge modem nog sneller pagina''s op je beeld heb!!!!!!!

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Raar bij mij is XS4ALL gewoon snel... zijn je ping tijden ook erg hoog.

Als ik ping naar www.xs4all.nl haal ik ongeveer 30mS (Basic ADSL)

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22
Heb je een firewall???
Ik heb hier ook Mxstream (planet) en hier laad ie vrij snel, alleen als er andere mensen zitten heftig zitten te uploaden gaat dat erg traag

En met black ice ging het dus ook een stuk trager, het leek wel of elk afzonderlijk plaatje (zoals de map-plaatjes hier in topic lijsten appart gecheckt werden door de firewall

Misschien waren de instellingen ook een beetje gaar, maar daar weet ik verder niet zoveel van...

Strava

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
[topic=173403]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen firewall, bij het pingen loopt hij vaak vast (naar www.cnn.com had ik 142 ms, daarna kreeg hij een timeout). Maar je ziet duidelijk dat de modem pas 10 sec. nadat je een pagina heb opgevraagd, begint te zoeken, dat is gewoon nogal k*t (10 sec. lijkt wel kort, maar ga maar eens tellen).

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:22
Dan weet ik het ook nie... Komt ie via usb of netwerk binnen?
Misschien dat daar ergens een vertraging inzit...

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Ethernet modem, zit aangesloten op een nieuwe utp-kabel van 1 meter, maar daar ligt het niet aan.

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
zet ip-header compressie uit

Verwijderd

Die ping naar cnn valt reuze mee...
Je standaard ping van 30 / 40 + ongeveer 80 omdat je de oceaan oversteekt.
Bij mij loopt cnn trouwens ook constant vast bij pingen, voor de rest absoluut geen problemen met mijn verbinding (xs4all basic adsl).
Erg vreemd, heb je de helpdesk al gebeld?
Pagina: 1