De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
JoystickFreak: welkom op het forum trouwens, veel plezier!
Met die kleine piel knopjes was juist leuk !
Maaruh ik denk ook dat dat ding veel te snel reageert.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Zou ''t in ieder geval wel erg leuk vinden er een in de winkel te krijgen als ik een Nokia kocht!
Dus diegene die em al hebben kunnen jullie zeggen wat jullie highscore nu is (met) en wat ie was zonder.
Ik heb btw 1141 (snake I, zonder "joystick-device")
Zet er ook ff snake I/II bij want die scores lopen nog al uit elkaar (ik heb bij II al een keer 1500+ gehaald geloof ik
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
True, trueOp donderdag 10 mei 2001 17:27 schreef Moartn het volgende:
Als je dit gaat gebruiken ben je echt snake-verslaafd...
Hmmm, dat ding kost hier in Nederland dus f 30,- a f 40,- piek. Zouden jullie, als jullie een prepaid pakket aanschaffen bijvoorbeeld een tientje extra voor zo''n pakket willen betalen als er zo''n Snake-funny-thing-joystick-click''r''op ding in de doos zou zitten?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Je moet je schamen als je uberhaupt iemand kent die een dergelijk ding aangeschaft heeft.
Mijn vader zou zeggen ''hier gaat de maatschappij aan ten onder''. Geef die 30 piek aan een goed doel ofzo..
wil je snake spelen? Installeer dos 3.nogwat, daar zit hij gewoon bij
Waarom heb jij dan een computer? Met een elektronisch typ-machine kan je waarschijnlijk precies hetzelfde.Op vrijdag 11 mei 2001 13:41 schreef hezik het volgende:
Het wordt duidelijk tijd dat de stufi weer eens gekort gaat worden..
Je moet je schamen als je uberhaupt iemand kent die een dergelijk ding aangeschaft heeft.
Mijn vader zou zeggen ''hier gaat de maatschappij aan ten onder''. Geef die 30 piek aan een goed doel ofzo..
wil je snake spelen? Installeer dos 3.nogwat, daar zit hij gewoon bij
Tsja, dat lukt je op een typemachine echt niet.
Laten we reëel zijn, een spel in je mobieltje? En daar een joystick voor gaan kopen? En dat dan ook nog ''geil'' vinden?
Nou ja, ieder z''n meug zullen we maar zeggen..
Het is dat het stickie 3 tot 4 tientjes kost, als het een tientje was had ik er al lang eentje besteld. Is altijd leuk om in de file eens fatsoenlijk te kunnen snaken.Op maandag 14 mei 2001 03:10 schreef hezik het volgende:
Ik heb die compu betaald met arbeid.. sterker nog, die computer is m''n arbeid, als freelance programmeur.
Tsja, dat lukt je op een typemachine echt niet.
Laten we reëel zijn, een spel in je mobieltje? En daar een joystick voor gaan kopen? En dat dan ook nog ''geil'' vinden?
Nou ja, ieder z''n meug zullen we maar zeggen..
Trouwens wel leuk om te spelen.. onder werktijd ofzo