[BC3] Campusnet UT??

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Deze is voor de studenten die op de UT zitten.

Ik heb me opgegeven om aan de UT te studeren en heb nu een emailadres gekregen van de UT.
op de dance site kun je dan inloggen op het campusnet(of via een client). Alleen nu lukt dat voor geen meter. In de FAQ stond dat als je @home hebt, dat het dan niet mogelijk is.(en ik heb @home:r)
is er niet een manier om er anders op te komen????

specs

• Tripp
hmmmm geen studenten van de UT hier?

specs

• Tripp
nog steeds niemand? :(

specs

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee.. vanaf @home wil het niet.. @home heeft de samba-poorten dichtzitten waardoor je niet op de shares van mensen op het Campusnet kunt komen...

Verwijderd

hiya

moeje win2k draaie, heeft nl een extra mogelijkheid qua datapoort op het netbios gebied. bij de preferences wel use ip''s aan zetten bij http://dance.student.utwente.nl. kweenie of dat nog steeds werkt, maja, kan je altijd probben.

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Dan werken inderdaad zo''n 1 op de 100 pc''s (die je geen IP kick uitdelen...)

Dan moet je de ip ranges gaan scannen met een samba share sniffer als NetFly ..
maar dat schiet natuurlijk ook niet heel erg op .. gelukkig heb ik gewoon het hele campusnet binnen bereik ..
(en ja, ik heb gewoon @home.. en nee , ik woon niet op de campus want daar heb je geen chicks en maar 6 vierkante meter aan eigen kamer) :7

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• Tripp
violator jij hebt zeker kabel via de UT(ism @home). Dat heeft een kameraad van me ook. kejje zo de campusnet op:7
nadeel: maar max 8Kbyte up en 64 Kbyte down.:(

specs

• Tripp
en hoeba ik heb die ipdinges aangeschakeld.(met die cleint dan).

het kan gewoon niet;(

specs

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Op maandag 14 mei 2001 11:31 schreef executor het volgende:
violator jij hebt zeker kabel via de UT(ism @home). Dat heeft een kameraad van me ook. kejje zo de campusnet op:7
nadeel: maar max 8Kbyte up en 64 Kbyte down.:(
Nee dat heb ik absoluut niet (getver man .. 8 KB up , 50 KB down cap). Heb zoals ik al zei @HOME .. anders had ik dat wel verteld.
Ik heb gewoon toegang via via.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
executor: zou je misschien in het vervolg niet je topic "omhoog willen schoppen". Dit is nogal irritant voor de anderen users, waardoor men niet ontopic reageert of zelfs helemaal niet reageert.

Thanks en veel plezier op het forum verder!

DIT IS MIJN WEBSITE

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Anders lees je gewoon de help van dance eens ofzo.

• Nikel
  • Niet online
Oja, welkom :). Wat ga je studeren?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

ik ben daar op dat netwerk geweest...TERING !! Mp3tje downloaden van 10 meg ? *klik* hoor je de muis doen en op hetzelfde moment kan je hem afspelen...:9~

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• knutsel smurf
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

eh 100 Mbit he dat wil wel :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Jullie hebben toch 4x255 mbit naar de campus en 300 mbit intern en 100 mbit naar buiten ofzo ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Nikel
  • Niet online
Euh, met die ofzo erbij wel :).

Iig zijn snelheden van 8 mb/s binnen de campus niet ongewoon, inet is ook snel zat.
Pagina: 1