Toon posts:

[BC3] Beltegoed als Cell Informatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zonet zag ik bij een klasgenoot op zijn 3310 als cell informatie zijn beltegoed staan waar je normaal de regio ziet. Iemand anders had dit voor hem ingesteld, en hijzelf wist niet hoe het moest. Iemand een idee hoe?

btw: hij had KPN prepaid

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan volgens mij niet. Hij zal zelf wel een tekstje daarin hebben gezet. Ik durf te wedden dat het niet veranderd, als hij heeft gebeld.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Dit kan dus WEL!
Ik ken iemand die dat ook heeft en het verandert inderdaad als hij gebeld heeft.
Volgens mij is dit alleen mogelijk met KPN (en sowieso bij prepaid, want abo = zonder btg).
Mijne ondersteunt die funtie ook, maar ik heb telfort prepaid, en daar lukt het dus (Blijkbaar :?) niet bij

• pven
  • Niet online
Hmz, dat zijn al twee mensen die beweren dat het kan. Ik ben niet snel te overtuigen, dus ik wil bewijs zien.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat ik ervan weet: Bij KPN kan je dat snel zien op je display door *101# ofzo en bij Telfort *100# (en geen *#100# meer!!!)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 15:28 schreef GSMboy het volgende:
Wat ik ervan weet: Bij KPN kan je dat snel zien op je display door *101# ofzo en bij Telfort *100# (en geen *#100# meer!!!)
en bij libertel? is daar zo''n optie?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 15:28 schreef GSMboy het volgende:
Heey Bedankt joh!!!! :):)
Ik vroeg me al af waarom het niet meer werkte!
als je nu *#100# doet krijg je dit: invalid servicecode

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij Libertel doet die code *100# ook iets... maar wat... Ik krijg nu een soort envelopje (dus niet een envelopje maar zoiets) op mijn scherm :?

edit:

Hmm.. Hetzelfde gebeurt bij code *200#. Het lijkt me dus een soort van melding "dit is niks" ofzo...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 20:04 schreef AtHomer het volgende:
Bij Libertel doet die code *100# ook iets... maar wat... Ik krijg nu een soort envelopje (dus niet een envelopje maar zoiets) op mijn scherm :?
Krijg je je eigen nummer te zien. makkelijk voor :Zende mensen ;)

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 20:22 schreef aqua-des het volgende:

[..]

Krijg je je eigen nummer te zien. makkelijk voor :Zende mensen ;)
Voor zover ik weet werkt *#100# alleen bij libertel, dan zie je idd je eigen nummer.
Ten tweede het lijkt me sterk dat je je beltegoed als cell info ziet, want dit is dacht ik een broadcast die voor iedereen gelijk is...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmz, voor Ben ook al wat beschikbaar? :9

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

*101# doet ook wat bij Libertel, misschien is die dienst nog niet helemaal actief ofzo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Metalium-220
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

kan dus niet bij Dutchtone?

• pven
  • Niet online
Ff voor mijn genoegdoening: al dat *#whatever#-gedoe heeft toch niets met je cell-informatie te maken? :?

• BC3 Victim
Nou op zich wel, bij libertel kun je met *#101# je eigen mobiele nummer als cell info zien (tenminste, op een siemens voor zover ik weet :) )

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 19:42 schreef TheLunatic het volgende:
Nou op zich wel, bij libertel kun je met *#101# je eigen mobiele nummer als cell info zien (tenminste, op een siemens voor zover ik weet :) )
Lijkt me sterk dat je je nummer via cell info krijgt.
Met zo''n *#xx# kun je de status van het een of ander opvragen (bijv *#21# status directe doorschakeling) en Libertel heeft onder zo''n nummer gewoon je eigen nummer gezet.
Dit is dus _geen_ cell info, dat is bijvoorbeeld het netnummer wat je in je display kunt laten staan, dit is ook afhankelijk van de cell waar je je in bevindt, dus onder welke antenne jij zit, dit is een broadcast dus voor iedereen gelijk die zich "abonneert" op dat kanaal.

• BC3 Victim
cell broadcast werkt idd via de antenne waar je nu op zit. je kan nummers instellen en zo bepaalde info binnenkrijgen.

maar ik krijg het met hi prepay nog steeds niet aan het werk... weet iemand welke nummers je moet hebben voor bijvoorbeeld in welk netnummergebied je zit of wat je beltegoed is ofzo... :? :?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Doe nu maar es *101# bij Libertel pre-paid! :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• pven
  • Niet online
Sommige mensen in deze draad snappen het verschil niet zo goed tussen cell-info en een mededeling. Cell-info staat altijd op je scherm (bv. ''Regio 076''); een mededeling die middels *#blaat# wordt opgevraagd, staat er maar even en kan geen cell-info worden genoemd.

Verwijderd

Op dinsdag 15 mei 2001 08:38 schreef pven het volgende:
Sommige mensen in deze draad snappen het verschil niet zo goed tussen cell-info en een mededeling. Cell-info staat altijd op je scherm (bv. ''Regio 076''); een mededeling die middels *#blaat# wordt opgevraagd, staat er maar even en kan geen cell-info worden genoemd.
KPN ondersteund geen cellinfo meer :) . Dat hebben ze zonder enige mededeling stop gezet.

• pven
  • Niet online
Ga geen informatica aan de HaagseHogeschool doen. Dat zuigt||
:? HHS avondopleiding bevalt me prime. ;)

Pagina: 1