Ik kreeg een reclamemailtje in mijn @home-account en daar heb ik echt een pokkehekel aan. Nou is die gast gewoon een eikel die zijn echte email er bij laat staan info@bel1649.nl. Kan ik nergens zijn adres invullen dat ie echt op zo''n arelaxte spamlijst komt? Ik bedoel, mijn hotmailaccount zit ook dagelijks 40 mailtjes voller. Waar zijn die lijsten ergens?
In dit geval is het makkelijk.... je hebt zijn e-mail adres.... je kunt dit e-mail adres wellicht zelf alvast blokkeren, en mischien als je systeembeheerder bent ook bij je bedrijf in de block lijst mikken.....
Verder weet ik niet waar je dit soort mail moet aanmelden
Ik kreeg zelf elke dag 1 of 2 mailtjes met het topic "Rates Lowered! Get out of debt now!" iedere keer met een ANDER e-mail adres, maar met dezelfde text.... ik heb dus nu "rates lowered" als herkenningspunt in mijn rules gezet, en mailtjes die dat in hun topic hebben staan worden zonder pardon van de server gemikt, en niet eens gedownload...
Verder hoop ik nog steeds op een elektronische versie van de anti-reclame brievenbus stikker....
Verder weet ik niet waar je dit soort mail moet aanmelden
Ik kreeg zelf elke dag 1 of 2 mailtjes met het topic "Rates Lowered! Get out of debt now!" iedere keer met een ANDER e-mail adres, maar met dezelfde text.... ik heb dus nu "rates lowered" als herkenningspunt in mijn rules gezet, en mailtjes die dat in hun topic hebben staan worden zonder pardon van de server gemikt, en niet eens gedownload...
Verder hoop ik nog steeds op een elektronische versie van de anti-reclame brievenbus stikker....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ja die mail is onvermijdelijk, maar is er geen goeie manier om die eikels terug te pakken? Ik heb ''m bijv. al bij sex.com aangemeld...
je weet echt zeker dat dat adres niet fake is?
Verwijderd
De kans is groot dat dat e-mail adres fake is. Sterker nog, de kans is groot dat dat adres van een onschuldige internetter is. Als ik zou spammen zou ik bijvoorbeeld erg blij zijn met een boos mailtje van tomroes, omdat ik zijn email adres dan weer fijn als reply adres kon misbruiken.
.
Lees daarom, voordat je dit soort achtelijke acties gaat ondernemen, eerst dit artikel eens. Daar staat uitgelegd hoe je de echte bron van de spam kunt vinden (en zelfs dat lukt niet altijd).
Lees daarom, voordat je dit soort achtelijke acties gaat ondernemen, eerst dit artikel eens. Daar staat uitgelegd hoe je de echte bron van de spam kunt vinden (en zelfs dat lukt niet altijd).