'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Ik heb ook gehad dat ik in het begin niet in het buitenland kon bellen, daar kwam ik in Duitsland achter..
Toen ik weer in NL was, hebben ze het gefixt
, niet dus, een paar weken later in Frankrijk kon ik wéér niet bellen. 
Ik kon dus vanuit Frankrijk lekker duur naar de helpdesk bellen, waar ze het probleem na 4x (!!) op konden lossen..
Erg lang, ik moest de laatste, goede keer zelfs om 7:00 bellen, omdat de "technische dienst" er anders niet zou zijn!! 
Er wazig.. maar ik belde die laatst keer dus, moest ff wachten, en mijn telefoon meldde zich ineens aan!! Ze kunnen het dus zo regelen, en ze maakten hun excuses, en dat wasset.. Ik hebber daarna niets meer over gehoord.
Ik zou dus gewoon gaan bellen, en heel duidelijk zeggen dat het NIET WERKT.. en dat je wil dat het WEL WERKT!! En laat je niet afpoeieren door een meisje die zegt.. ow.. volgens de computer moet hij het wel doen..
, gewoon bullshit dus!!
Naja.. meer kan ik je er niet over vertellen, succes iig..
Greetz, Skate2k, inmiddels overgestapt op Dutchtone..
Toen ik weer in NL was, hebben ze het gefixt
Ik kon dus vanuit Frankrijk lekker duur naar de helpdesk bellen, waar ze het probleem na 4x (!!) op konden lossen..
Er wazig.. maar ik belde die laatst keer dus, moest ff wachten, en mijn telefoon meldde zich ineens aan!! Ze kunnen het dus zo regelen, en ze maakten hun excuses, en dat wasset.. Ik hebber daarna niets meer over gehoord.
Ik zou dus gewoon gaan bellen, en heel duidelijk zeggen dat het NIET WERKT.. en dat je wil dat het WEL WERKT!! En laat je niet afpoeieren door een meisje die zegt.. ow.. volgens de computer moet hij het wel doen..
Naja.. meer kan ik je er niet over vertellen, succes iig..
Greetz, Skate2k, inmiddels overgestapt op Dutchtone..