[BC3] Probs met Sony Z5, Telfort en bellen in België

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-12-2025

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Hey mensen,

ik ben de gelukkige eigenaar van een Sony CMD-Z5 foontje met een Telfort Clarity 120 abootje. Werkt allemaal perfect en lekker goedkoop. Maar..... ik ben de laatste week twee keer naar Antwerpen geweest. En dan heb ik dus geen bereik. Als ik kies voor netwerkkeuze krijg ik 3 opties, Proximus, Orange, en Mobi nogwat. Dit is in overeenstemming met de dekkingskaart van Telfort Clarity. Maar ik kan dus geen van deze netwerken kiezen. Bij de eerste 2 krijg ik netwerk niet toegankelijk melding, en bij mobiblabla krijg ik de melding gebied geblokkeerd.

Iemand bekend met dit probleem?? Of andere tips?

Thnx alvast

Dex

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb ook gehad dat ik in het begin niet in het buitenland kon bellen, daar kwam ik in Duitsland achter..

Toen ik weer in NL was, hebben ze het gefixt :r, niet dus, een paar weken later in Frankrijk kon ik wéér niet bellen. |:(

Ik kon dus vanuit Frankrijk lekker duur naar de helpdesk bellen, waar ze het probleem na 4x (!!) op konden lossen.. :( Erg lang, ik moest de laatste, goede keer zelfs om 7:00 bellen, omdat de "technische dienst" er anders niet zou zijn!! :?

Er wazig.. maar ik belde die laatst keer dus, moest ff wachten, en mijn telefoon meldde zich ineens aan!! Ze kunnen het dus zo regelen, en ze maakten hun excuses, en dat wasset.. Ik hebber daarna niets meer over gehoord.

Ik zou dus gewoon gaan bellen, en heel duidelijk zeggen dat het NIET WERKT.. en dat je wil dat het WEL WERKT!! En laat je niet afpoeieren door een meisje die zegt.. ow.. volgens de computer moet hij het wel doen.. }:O, gewoon bullshit dus!!

Naja.. meer kan ik je er niet over vertellen, succes iig.. :)

Greetz, Skate2k, inmiddels overgestapt op Dutchtone.. ;)