Ik moet ff me gal spuwen: ik word zo SCHIJT ziek van KPN (NU AL!). Ik had vandaag wel mijn login gegevens van xs4all (adsl) binnen.... maar geen pakket! Bel ik net met ze: Ja meneer, we hebben net een meel binnengekregen dat de levering vertraging heeft opgelopen, ik ga even kijken of uw pakket daar ook bij zit....moment.....
Ja meneer, uw pakket zit er ook bij!
Nou vraag ik je!! Een vriend van mij hier uit scheveningen heeft het begin maart binnen gehad en hij heeft vandaag alles binnen gehad!! Ik was boos op dat wijf!! Belachelijk toch?? KPN moet nog heel wat leren!! Het is echt dat ik nu Casema heb en graag sneller wil.... anders had ik het zo net nog niet geweten....dan had ik het al opgezegd!! :(:(
Ja meneer, uw pakket zit er ook bij!
Nou vraag ik je!! Een vriend van mij hier uit scheveningen heeft het begin maart binnen gehad en hij heeft vandaag alles binnen gehad!! Ik was boos op dat wijf!! Belachelijk toch?? KPN moet nog heel wat leren!! Het is echt dat ik nu Casema heb en graag sneller wil.... anders had ik het zo net nog niet geweten....dan had ik het al opgezegd!! :(:(