Toon posts:

[BC3] FF mijn gal spuwen over KPN...

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet ff me gal spuwen: ik word zo SCHIJT ziek van KPN (NU AL!). Ik had vandaag wel mijn login gegevens van xs4all (adsl) binnen.... maar geen pakket! Bel ik net met ze: Ja meneer, we hebben net een meel binnengekregen dat de levering vertraging heeft opgelopen, ik ga even kijken of uw pakket daar ook bij zit....moment.....

Ja meneer, uw pakket zit er ook bij!

Nou vraag ik je!! Een vriend van mij hier uit scheveningen heeft het begin maart binnen gehad en hij heeft vandaag alles binnen gehad!! Ik was boos op dat wijf!! Belachelijk toch?? KPN moet nog heel wat leren!! Het is echt dat ik nu Casema heb en graag sneller wil.... anders had ik het zo net nog niet geweten....dan had ik het al opgezegd!! :(:(:(

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, waarom zou volgens jou KPN moeten gaan leveren op het moment dat XS4ALL jou de login gegevens verstrekt???
Buiten dat, behalve allemaal sterkte toegwenst te krijgen, wat wil je hiermee bereiken?

Verwijderd

Topicstarter
Johnny>> Wat ik er mee wil bereiken? Of er nog meer mensen zijn die hetzelfde hebben. Ik word er echt gek van!!! Ik wacht al sind 18 december!! Ik zou het in maart krijgen....

En KPN zelf heeft gezegd dat de xs4all gegevens en het pakket zelfde dag verstuurd worden, dus 9 van de tien keer gelijk geleverd....

Verwijderd

Wat ik je in ieder geval kan vertellen is dat er flink wat fout gaat met de DHZ pakketjes van de KPN; mensen die het verkeerde pakket opgestuurd krijgen, mensen die het pakket opgestuurd krijgen, maar die op de een of andere manier nog niet geactiveerd zijn en niet kunnen verbinden, kortom bagger.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
Je moet niet zo klagen! Ik wacht er al sinds vorig jaar augustus/september

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

En KPN zelf heeft gezegd dat de xs4all gegevens en het pakket zelfde dag verstuurd worden, dus 9 van de tien keer gelijk geleverd....
Ja ze sturen het vast wel op dezelfde dag op, maar naar wie? >:)
Ik word er echt gek van!!!
GoT leeft met je mee >:)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Jaja oneindig veel mensen (me included) hebben dit soort (en nog veel vervelendere ook - kijk de search er maar op na) problemen.

Je bent bij lange na niet de enige, jouw probleem is totnutoe vrij doorsnee. Balen voor je, maar het is niet anders en het kan nog veel erger.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
mochte nog meer mensen zeik met de levering hebben:

020-VRAAG-ME-MAAR

(Mxstream leverings problemen vd doe-het-zelf pakketten)

don''t blame me voor de wachttijden...da''s meer regelmaat dan uitzondering.

:)

edit:

nobody gives a fuck, of dat nummer er nou wel of niet staat....dus haal ik het weg

what is your major malfunction???

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37
* Uberprutser schreef het volgende:
Of de duvel er mee speelt; Ik kom net een verdwaalde postbode met een grote doos onder z''n arm tegen van de KPN! B-) Ff voor de goede orde; KPN is nu alle pakketten aan het uitdelen in Scheveningen (ik bedoel dan rond de Mast en Keizerstraat -buurt.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 22:09 schreef peedeepee het volgende:
Ik moet ff me gal spuwen: ik word zo SCHIJT ziek van KPN (NU AL!). Ik had vandaag wel mijn login gegevens van xs4all (adsl) binnen.... maar geen pakket! Bel ik net met ze: Ja meneer, we hebben net een meel binnengekregen dat de levering vertraging heeft opgelopen, ik ga even kijken of uw pakket daar ook bij zit....moment.....

Ja meneer, uw pakket zit er ook bij!

Nou vraag ik je!! Een vriend van mij hier uit scheveningen heeft het begin maart binnen gehad en hij heeft vandaag alles binnen gehad!! Ik was boos op dat wijf!! Belachelijk toch?? KPN moet nog heel wat leren!! Het is echt dat ik nu Casema heb en graag sneller wil.... anders had ik het zo net nog niet geweten....dan had ik het al opgezegd!! :(:(:(
BTW dat "stomme wijf" kan er ook niets aan doen dat er bij de expeditie iets fout gaat zij kunnen er niets aan doen !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wordt schijtziek van al die mensen die klagen dat ADSL te laat geleverd wordt..:

VersaPoint
Helaas, het is nog niet bekend wanneer VersaPoint ADSL gaat aanbieden in uw buurt. Maar als u ons announcement formulier invult wordt u op de hoogte gehouden wanneer ADSL in uw buurt beschikbaar komt.

Cistron
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Cistron ADSL gaat aanbieden in uw buurt. Maar als u ons announcement formulier invult wordt u op de hoogte gehouden wanneer ADSL in uw buurt beschikbaar komt.

Mxstream
Helaas, het is nog niet bekend wanneer Mxstream ADSL gaat aanbieden in uw buurt. Maar als u ons announcement formulier invult wordt u op de hoogte gehouden wanneer ADSL in uw buurt beschikbaar komt.

BabyXL
Helaas, het is nog niet bekend wanneer BabyXL ADSL gaat aanbieden in uw buurt. Maar als u ons announcement formulier invult wordt u op de hoogte gehouden wanneer ADSL in uw buurt beschikbaar komt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
waar ik woon is internet via de kabel overigens ook nog niet beschikbaar...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op donderdag 10 mei 2001 16:08 schreef den_da_man het volgende:
waar ik woon is internet via de kabel overigens ook nog niet beschikbaar...
waar woon je dan?

je moet eens op de site van mxstream kijken
toen ik bij adslmetacrawler die check deed gaf hij ook aan dat het nog niet beschikbaar was, maar bij mxstream staat dat het waarschijnlijk het 3e kwartaal van dit jaar beschikbaar is

• BC3 Victim
Praat me niet meer over die KPN, want het is daar een grote puinzooi. Ik bel laatst op om te vragen waarom het zolang duurt, wordt er gezegd omdat er een technisch mankement is bij de telefooncentrale...2 weken later bel ik weer en dan wordt me doodleuk verteld dat de gegevens nog niet binnen zijn!!!!
WAAAAAAAH :(

Oprotten met die KPN en gewoon een andere telecomaanbieder die zooi laten regelen!

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek>> Uit scheveningen? ikke Dirk Hoogenraad...

Iedereen>>> Even een update... het is een hele mooie, dus hou je vast: Drie vrienden van mij die bij in de buurt wonen hebben mxstream met xs4all aangevraagd, veel later dan ik (lees: halverwege maart). En ik dus half december vorig jaar. Nu hebben zij dus alles geleverd gekregen en ik alleen de gegevens van xs4all!! Ik heb KPN gebeld en gevraagd naar het hoe en waarom.... wordt er gezegd dat er een vertraging in de levering is opgelopen en dat ik daarbij zit. Dit duurt nog zo''n week of twee!! Ikke kwaad: hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zij ''hoger op de lijst staan''dan ik?? Ik vroeg het g#$%mme veel eerder aan!!! Ze wisten hier geen antwoord op!!!
:(:(:(

Nu is mijn vraag aan jullie: gaat mijn abonnement nu wel al in, of niet??

Thanx anyway!

Verwijderd

Volgens mij staat in een van de brieven dat je abbo pas ingaat 8 dagen nadat je je DHZ pakket thuis hebt ontvangen.

• BC3 Victim
Op donderdag 10 mei 2001 10:27 schreef Ballebek het volgende:
Ja en ik wacht al sind vorig jaar op T3...

• BC3 Victim
ik woon onder de rook van Rotterdam Noord...en geloof me...hier is net de telefoon ontdekt, dus ADSL zal hier voorlopig niet komen..:(...maar ik zal toch nog maar eens de mxstream site bekijken...:)

• BC3 Victim
ik neem mijn worden even terug...:)

ik doe de postcode check op mxstream, en ook bij mij geeft ie nu opeens aan dat het waarschijnlijk(mjah...:() 3e kwartaal beschikbaar is...derde kwartaal is overigens medio augustus?

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Het is NIET te geloven als ik dit zo lees! Ik heb het vorig jaar januari!!! aangevraagd en iedereen in Scheveningen zit lekker te ADSL-en en bij mij zijn ze m''n pakketje blijkbaar kwijt. (dikke lul met u wordt dan eerder geholpen). Iedereen die het later heeft aangevraagt dan ik bij mij in de buurt heeft het ook eerder.

Ik begrijp er niks meer van

En toen was m'n signature weg :(

• BC3 Victim
op wat voor pakket moet je wachten dan?...Ik weet verder niks van ADSL, maar binnenkort hoop ik dat het bij mij ook beschikbaar is, dus wil ik voorbereid zijn...hehe...moet je de modem ofzo toegestuurd krijgen van KPN?

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
Op vrijdag 11 mei 2001 10:36 schreef den_da_man het volgende:
op wat voor pakket moet je wachten dan?...Ik weet verder niks van ADSL, maar binnenkort hoop ik dat het bij mij ook beschikbaar is, dus wil ik voorbereid zijn...hehe...moet je de modem ofzo toegestuurd krijgen van KPN?
heel goed kerel.....je kunt natuurlijk ook een "vakman" de boel late instelleren....als je zelf niet weet hoe je een (bij wijze van spreken) monitor aan zet...

OF je koopt een doe-het-zelf USB/Ethernet modem...ben je 14325 keer goedkoper bezig

what is your major malfunction???

• BC3 Victim
Ik werk zelf in de IT, dus waarschijnlijk lukt me dat zelf wel...maar ik weet dus niet wat voor pakket je thuisgestuurd moet krijgen..:)

ADSL moet eerst maar eens beschikbaar worden in mijn dorp..

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

KPN

is gewoon een geweldig bedrijf wat heel goed door heeft hoe ze een monopoly moeten spelen en behouden

>:)

Sommige mensen....

• BC3 Victim
Conclusie: KPN zuigt

Verwijderd

Tja als jullie een bedrijf hadden zouden jullie alles natuurlijk heel anders aanpakken he|:(

Typisch Nederlands, in amerika krijg je niet eens service als je zo''n grote muil hebt.
Pagina: 1