Toon posts:

[BC3] Banners op je site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las hier een pagina vroeger ergens over iBAZAR banners , nu het hoeft voor mij niet van iBAZAR te zijn , maar kent iemand soms nog een belgische of nederlandse site die zulke banners geeft waardoor je uitbetaald wordt wanneer x aantal mensen er op klikken ? (BE of NL omdat die andere meestal maanden duren voor je geld krijgt .. als je het dan ook krijgt) Tenzij iBAZAR goed is natuurlijk , maar het is omdat er in die post stond dat je er je geld blijkbaar niet kreeg.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
http://www.kieskeurig.nl heeft nu ook een refferal programma, strenge controle, maar als je de boel niet oplicht zit je goed, bij vragen --------------------> ask away

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ibazar had ik eerst ook maar ik vond het maar matig! ze betalen pas 60 dagen nadat je 25 piek hebt ofzo!
plus de banners zijn nederlands dus buitenlandse mensen zullen er niet snel op klikken!

nee je moet gewoon de reclame voor webpeppers op je site zetten! dat zijn mooie snell banners in het engels die heel aantrekkelijk zijn!
en 20 cent betalen voor een klik!

het werkt perfect en ik ben al 3 keer uitbetaald!

plus ze hebben een refferer systeempje! dus als je er over zit te denken check dan mijn site (staat een lange beschrijving en de beanners die ze hebben)

en ga er dan bij via mij (heb ik weer een referrer (anders hefet niemand dit geld )

dus neem eens een kijkje en succes!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
die peppers zijn al vol , kan ik geen meer bij pakken , kent iemand nog een paar goede nl of be sites ?