Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Eigen SMS Centrale ding ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij ons (Belgiê) zie je nu op elke TV of Radio zender dat ze zo iets hebben dat wanneer je sms''ed ze het op hun PC krijgen van "Bing , dear sir , you just received an SMS blalabla :)" Nu , ik vroeg me af of het ook kon bij de gewone mens , zonder dus een TV station te hoeven hebben en 3000000Bef te moeten betalen voor zulk een prog...

Bestaat het ? Of bestaat iets in die aard ? I''d be veeeery happy with your help.

Thanks !!

Verwijderd

mayb iets duidelijker uitleggen wat je bedoelt snap t namelijk niet helemaal of ligt dat aan mij :?

Verwijderd

Topicstarter
Dus pak dus dat je GSM nummer dit is +32467564534 (dus een normaal GSM nummer)

Wel nu , stel dat er iemand naar mijn GSM een SMS stuurt , dan ontvangt hij dit op mijn GSM en zegt hij "Message Received". Dat is dus normaal.

Ik wil dat ik zulke boodschap op mijn PC , op mijn scherm dus krijg van "You received 1 sms" or whatever voor tekst er komt (mag ook geluid zijn or whatever , t''is maar een voorbeeld) Dus dat wanneer ik achter mijn PC zit en mijn GSM ergens beneden ligt ofzo ik hier toch zie dat ik een SMS heb gekregen.

Als het niet duidelijk is zeg het maar

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Wil je een SMS-centrale in je puter ofzo? Dat gaat moeilijk lukken denk ik...

Je kunt op http://www.mtnsms.com , als je een SMS verstuurd, een ontvangstbevestiging krijgen. En mensen kunnen "replyen" op die SMS, en dat komt dan in je Mtnsms inbox terecht.

Byteripper.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 16:34
www.flitsservice.nl heeft een GSM naar PC naar Email achtig iets.
Ik weet niet hoe zij dat hebben aangepakt, maar als je ze SMSst dan kan je dat wel weer op de website zien ( er moet dan dus wel een geavanceerde PC link zijn )

Misschien dat de maker daar van bereid is om jouw wat meer inlichtingen te geven?

American Express vraagbaak