Nee, de URL van dit topic.Op woensdag 09 mei 2001 20:35 schreef rjwonder2000 het volgende:
[..]
Welke url:?
http://gathering.tweakers.net soms?
Zie boven btw...
Nee, de URL van dit topic.Op woensdag 09 mei 2001 20:35 schreef rjwonder2000 het volgende:
[..]
Welke url:?
http://gathering.tweakers.net soms?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
:(Op woensdag 09 mei 2001 20:40 schreef rjwonder2000 het volgende:
die is nog leuker
geef um deze ook even graag!
[topic=176410]
/dev/null
hoe deed ie dat dan?Op woensdag 09 mei 2001 20:35 schreef jelmervos het volgende:
Bij mij vond ie het nodig om mijn Win98SE install es even lekker om zeep te helpen. Gelukkig draai ik nu Windows 2000!
Verwijderd
Op woensdag 09 mei 2001 22:25 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
Hmm zou ik ook niet drinken. Zeg gewoon maar eerlijk dat je hem pis voor had gezet
Hey, maar ik rook niet....Op donderdag 10 mei 2001 07:57 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Appelsap
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Vervolgens gaat hij terug naar de Chello Headquarters en int hij de installatiekosten + eerste jaar abonnementsgeld... Daarnaast vertelt hij wat voor je netwerk je hebt runnen en vervolgens knikkeren ze je binnen 1 dag alweer van de kabel afOp woensdag 09 mei 2001 19:43 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan!
Had je zijn bek moeten zien toen ik hem de computerkamer wees... 10 pc''s up and running!Hij vond het nog tof ook!
Door ff flink te gaan spitten in de netwerk instellingen, dus alles eruit, alles er weer in, TCP/IP eruit, TCP/IP erin. Ja, dat vond Windows 98 niet kewl. Dus na een tijdje werkte die hele netwerkkaart niet in Windows.Op donderdag 10 mei 2001 00:57 schreef Metalium- het volgende:
[..]
hoe deed ie dat dan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Verwijderd
Slaap jij in hetzelfde huis als Mad_Cookie??Op woensdag 09 mei 2001 19:43 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan!
Had je zijn bek moeten zien toen ik hem de computerkamer wees... 10 pc''s up and running!Hij vond het nog tof ook!
Verwijderd
Welke regio en hoe heet die? Ik had nl. ook een Planhold monteur...Op woensdag 09 mei 2001 17:24 schreef rjwonder2000 het volgende:
Een door Chello ingehuurde installateur van Planhold, verkocht mijn moeder bijna een netwerkkaartje, omdat het standaart kaartje niet kon! Die kon dus wel!
Zie verder Network en Troubleshouting
Wie werd er nog meer (bijna) opgelicht door chello? En waarmee?
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik sluit me hierbij aan!Op woensdag 09 mei 2001 19:32 schreef Coen het volgende:
Ik werd juist niét genept.... De monteur knipte voor mij nog vele extra meter UTP en COAX kabel van de rol af
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Uhh dan ben je niet door chello opgelicht maar door die monteur hoor, kan chello niks aan doen.Op woensdag 09 mei 2001 17:24 schreef rjwonder2000 het volgende:
Een door Chello ingehuurde installateur van Planhold, verkocht mijn moeder bijna een netwerkkaartje, omdat het standaart kaartje niet kon! Die kon dus wel!
Zie verder Network en Troubleshouting
Wie werd er nog meer (bijna) opgelicht door chello? En waarmee?
Bij mij ook, heb hem uitgebreid mijn netwerk laten zien (straat met twintig computers). En hij wilde ook wel ff zien of ik nog geinige plaatjes hadOp woensdag 09 mei 2001 19:43 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan!
Naam weet ik niet, ik was er zelf nietOp woensdag 09 mei 2001 18:53 schreef achappey het volgende:
[..]
Welke regio en hoe heet die? Ik had nl. ook een Planhold monteur...
Weet ik, bedoel ik eigenlijk ookOp woensdag 09 mei 2001 19:46 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Uhh dan ben je niet door chello opgelicht maar door die monteur hoor, kan chello niks aan doen.
[..]
Welke url:?Op woensdag 09 mei 2001 20:30 schreef HHH het volgende:
Hum, ik ken wel een Planhold monteur die hier ook zit. Zal hem de URL eens ICQ-en.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."