Toon posts:

[BC3] Ik werd bijna opgelicht door Chello, wie nog meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 20:35 schreef rjwonder2000 het volgende:

[..]

Welke url:?
http://gathering.tweakers.net soms?
Nee, de URL van dit topic. |:(

Zie boven btw...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
die is nog leuker
geef um deze ook even graag!
[topic=176410]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:56
Op woensdag 09 mei 2001 20:40 schreef rjwonder2000 het volgende:
die is nog leuker
geef um deze ook even graag!
[topic=176410]
:(:( nou elk bedrijf heeft zo zijn slechte mensen

• tafmaf
Op woensdag 09 mei 2001 17:38 schreef BAZZA het volgende:
Ik ! de monteur dronk zijn glas appelsap niet leeg :(

.
:P
.
appelsap:P

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hmm die gozer bij mij vond het desondanks mijn opdracht niet nodig om de plinten niet meer netjes terug te plaatsen :(

Die gozer van Priority telecom dacht ff snel klaar te zijn door maar even de kabel achter de bank te kwakken, en de rotzooi niet op te ruimen.

De 3e keer d8 zo''n knulletje maar even een 2e lijn aan te leggen via de 2 overige kernen van de 1e telefoonlijn, je zou bijna zeggen dat het gekraak aan oma haar gewrichten lag, maar het kwam toch van dat knoeiwerk van die knul.

/dev/null

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:25

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Op woensdag 09 mei 2001 21:12 schreef tafmaf het volgende:

[..]

Hmm zou ik ook niet drinken. Zeg gewoon maar eerlijk dat je hem pis voor had gezet >:)

/dev/null

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op woensdag 09 mei 2001 20:35 schreef jelmervos het volgende:
Bij mij vond ie het nodig om mijn Win98SE install es even lekker om zeep te helpen. Gelukkig draai ik nu Windows 2000!
hoe deed ie dat dan?

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 22:25 schreef I_Stealth_I het volgende:

[..]

Hmm zou ik ook niet drinken. Zeg gewoon maar eerlijk dat je hem pis voor had gezet >:)
>:)

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 21:12 schreef tafmaf het volgende:

[..]

Appelsap :9

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 10 mei 2001 07:57 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Appelsap :9
Hey, maar ik rook niet....

meer.... :'( Nee hoor ik mis het niet... |:( :X

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Back-on-topic :)

Neuh, zelf heb ik eigelijk vrijwel alleen maar goede ervaringen met Chello. Bij de installatie kreeg ik heel netjes 2 netwerkkaartjes een ISA en een PCI kaartje. Bovendien kreeg ik nog allemaal kleine patch kabeltjes, en nog ongeveer 20 meter extra UTP. Over de installatie heb ik dus niets te klagen >:) Eerste maanden wel veel storing en problemen, maar laatste halfjaar geen enkel probleem meer. Bovendien is het heel snel, kortom allemaal perfect ;)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 19:43 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan! :)
Had je zijn bek moeten zien toen ik hem de computerkamer wees... 10 pc''s up and running! :) Hij vond het nog tof ook! :D
Vervolgens gaat hij terug naar de Chello Headquarters en int hij de installatiekosten + eerste jaar abonnementsgeld... Daarnaast vertelt hij wat voor je netwerk je hebt runnen en vervolgens knikkeren ze je binnen 1 dag alweer van de kabel af >:)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 10 mei 2001 00:57 schreef Metalium- het volgende:

[..]

hoe deed ie dat dan?
Door ff flink te gaan spitten in de netwerk instellingen, dus alles eruit, alles er weer in, TCP/IP eruit, TCP/IP erin. Ja, dat vond Windows 98 niet kewl. Dus na een tijdje werkte die hele netwerkkaart niet in Windows.

Gelukkig nu Windows 2000 draaien!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
zo een wil ik ook!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Nou bij mij 2 installateurs eentje werkte daar al 2 dagen en zijn vorige beroep was "werkloos" en de andere werkte daar al 1 dag en die was ex student economie. Die gasten kregen het dus voor elkaar om mijn windows om zeep te helpen, en een niet werkende installatie achter te laten. Erg fijn is, dat, ik later alles zelf heb moeten doen. Ze hadden mijn niet eens een papiertje gegeven waar mijn gegevens op stonden , ip adres, dns server, enz. Die heb ik eerst moeten aanvragen, en je weer hoe lang zoiets duurt.

Heb sinds een paar dagen een zelfbouw pakket adsl , binnen een half uur werkend, bevalt mij veel beter

Verwijderd

[..]

Had je zijn bek moeten zien toen ik hem de computerkamer wees... 10 pc''s up and running! :) Hij vond het nog tof ook! :D
Slaap jij in hetzelfde huis als Mad_Cookie??
of staat er naast die 10 pc''s bij jou geen doos van DELL met daarop: Power Edge 1550 Rack Mountable??

De planhold meneren die bij mij waren (jawel ook hier weer gezellig) kwamen uit regio A''dam en waren niet te zuunig met de spullekes:
2* 3Com XL 90x kaartjes
45 Mtr Belden UTP (Cat6!!!)
5 Meter COAX (ter vervanging van de oude, die nu nog nieuw is)
en zeker niet als minste een voorraadje RJ connectoren, COAX connectoren en een reserve splitter.
Vergeet ik nou niet iets??, o ja

Ze vergaten (:D) hun kniptang(lol)

• BC3 Victim
Een door Chello ingehuurde installateur van Planhold, verkocht mijn moeder bijna een netwerkkaartje, omdat het standaart kaartje niet kon! Die kon dus wel!
Zie verder Network en Troubleshouting

Wie werd er nog meer (bijna) opgelicht door chello? En waarmee?

Verwijderd

Ik ! de monteur dronk zijn glas appelsap niet leeg :(

.
:P
.

• BC3 Victim
wat een eikel :P

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 17:24 schreef rjwonder2000 het volgende:
Een door Chello ingehuurde installateur van Planhold, verkocht mijn moeder bijna een netwerkkaartje, omdat het standaart kaartje niet kon! Die kon dus wel!

Welke regio en hoe heet die? Ik had nl. ook een Planhold monteur...

Verwijderd

Ik werd juist niét genept.... De monteur knipte voor mij nog vele extra meter UTP en COAX kabel van de rol af :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bij mij waren er twee installateurs, gezellig ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
Hum, ik ken wel een Planhold monteur die hier ook zit. Zal hem de URL eens ICQ-en. :P

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 09 mei 2001 19:32 schreef Coen het volgende:
Ik werd juist niét genept.... De monteur knipte voor mij nog vele extra meter UTP en COAX kabel van de rol af :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 09 mei 2001 17:24 schreef rjwonder2000 het volgende:

Uhh dan ben je niet door chello opgelicht maar door die monteur hoor, kan chello niks aan doen.

[..]

Bij mij ook, heb hem uitgebreid mijn netwerk laten zien (straat met twintig computers). En hij wilde ook wel ff zien of ik nog geinige plaatjes had :). Theo T. heette hij ofzo. Toffe kerel !

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 18:53 schreef achappey het volgende:

[..]

Welke regio en hoe heet die? Ik had nl. ook een Planhold monteur...
Naam weet ik niet, ik was er zelf niet
Regio Amsterdam, Abcoude hij kwam bij de A''dam Arena vandaan

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 19:46 schreef Pizzaman het volgende:

[..]

Uhh dan ben je niet door chello opgelicht maar door die monteur hoor, kan chello niks aan doen.
[..]
Weet ik, bedoel ik eigenlijk ook

• tafmaf
tja en hier wordt een planhold monteur niet blij van
nou ja er zijn ook goeien ;) en ja ik ben ook zo''n monteur die wel eens een metertje xtra geeft :#
maar wat die kaart betreft :(:(:(:(:(

• BC3 Victim
Op woensdag 09 mei 2001 20:30 schreef HHH het volgende:
Hum, ik ken wel een Planhold monteur die hier ook zit. Zal hem de URL eens ICQ-en. :P
Welke url:?
http://gathering.tweakers.net soms?

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Bij mij vond ie het nodig om mijn Win98SE install es even lekker om zeep te helpen. Gelukkig draai ik nu Windows 2000!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1