de 7110 heeft waarschijnlijk een eigen geheugen. en de 8210 dan niet.
als het goed is past er net zoveel op de simkaart. wat voor toestel je ook hebt.
hoeveel nummers kunnen er op de simkaart ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
ligt aan je sim!Op woensdag 09 mei 2001 17:30 schreef schumache het volgende:
[..]
85 nummers op de simkaart en
250 in de telefoon
ik kan er 250 op zetten
ken er maar 7 kwijt. met een abbo van kpn, flexibel.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
geheuegn van 7110 is ook veel meer dan die andere nokia telefoons (uitgezonderd de comm''s)
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Ligt aan de SIM-kaart overigens..niet aan de telefoon.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
de ene keer kan ik er (met m''n 8210) 10 ofzo kwijt (allemaal korte berichtjes)
de andere keer een stuk of 5,.
Verwijderd
heeft met provider te maken kpn kan er b.v. maar 7 terwijl telfort er veel meer kan.. ten 2e speelt telefoon ook nog een rol hoeveel er daar maximaal op kunnen..Op donderdag 10 mei 2001 11:36 schreef TheDane het volgende:
hangt toch van de lengte van die berichten af ?
de ene keer kan ik er (met m''n 8210) 10 ofzo kwijt (allemaal korte berichtjes)
de andere keer een stuk of 5,.
Ik heb na 3 jaar me kpn abbo veranderd in een iets ander kpn abbo, waarbij ik ook een 8210 kocht. Bij de nieuwe simkaart kunnen nu dus 30 berichten in de inbox
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen