• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:37

FutureCow

(C) FutureCow

Topicstarter
Ik wil een nieuwe Mob kopen:

- +/- 500 gulden
- Prepaid
- KPN, Libertel
- liefst 1 die niet iedereen heeft
- beetje leuk eruit zien

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Sorry, maar verkeerde forum.

.... Ik weet het ook niet

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:19

Jaymz

Keep on moving !

..en wel erg algemeen.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
move2 -> Internet & Telefonie

They made me do it.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het ligt er even aan, hoeveel je wilt bellen. Als je 500,- uitgeeft en em daarna nog eens wilt opladen, dan kun je misschien beter een abonnement nemen.

Bijvoorbeeld een jaarabonnement + Nokia 8210, kost maar fl. 800,- Daar kan je dan ook nog es 3 uur per maand voor bellen. Kijk even bij de shop op www.belcompany.nl. Vooral de aanbiedingen i.c.m. DutchTone abonnement zijn erg goed daar.

Spam disclaimer: Ik heb niks met Belcompany te maken. Om te voorkomen dan het spam lijkt, link ik niet naar van die kleine webshopjes :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mooiste zijn Sony CMD-Z5 of Motorola V3690

Maar neem wel of Libertel of KPN en anders niet :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

check op bellen.nl, zeer goede aanbiedingen, van alle mob. aanbieders.

Je betaalt via een bepaalde regeling heel weinig abb. kosten. Lees de voorwaarden van de verschillende aanbieders goed door, het kan verschillen. Qua mob''s zitten er heeeele mooie tussen (zeker voor 500,-!). Je hebt ook andere sites daarover...moet je via startpagina gaan..8-)
Pagina: 1