Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BC3] Telfort nog steeds roaming bij Libertel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het zo dat Telfort nog steeds automatisch overschakelt naar het Libertel netwerk als de ontvangst met het eigen netwerk verloren is?

tnx

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 22:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

nog wel. weet alleen niet voor hoelang

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
Op woensdag 09 mei 2001 14:10 schreef Sjtienkert het volgende:
Is het zo dat Telfort nog steeds automatisch overschakelt naar het Libertel netwerk als de ontvangst met het eigen netwerk verloren is?

tnx
let op ! in theorie is dit dus zo, in de praktijk werkt het NIET, ben nu over op libertel omdat telfort :r

Verwijderd

jaw ik heb telfort, en hij schakelt gewoon nog over op libertel, mits je instellingen in je telefoon met voorkeur netwerken goed staan , e.d. je kan m ook intellen dat ie altijd op libertel in moet loggen. alleen dat werkt niet altijd.alsik heir in amersfoort zit waar ik woon, blijft ie wel gewoon altijd op libertel. maa ga ik met de trein naar rotterdam bijvoorbeeld, dan hebdie de neiging om op telfort over te springen (omdat daar meer palen staan ofzow???) maar ja als ik weer in a''foort ben is t klik klik en ik zit weer op libertel dus, jah lekker boeie eigenlijk

maar libertel gaat zich had ik gehoord over n tijde terug trekken, maar dat weet ik niet zeker. moet je de libertel site ff in de gaten houden denk ik.

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, telecom.nu heeft namelijk een leuke aanbieding, voor 119 piek een jaar lang 180 minuten per maand gratis...

duuuuuuuuuuusss...

dan doe ik dat maar

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 10:45

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik was afgelopen zaterdag in Telfort Plaza (Utrecht) om met een andere gast daar een mobiel te kopen, en ze zeiden daar dat ze net doorgekregen hadden dat Telfort 100% dekking had en dus het contract met Libertel opgeschort hadden... Dus ik weet niet of het nu nog werkt.

Byteripper.

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 20:43 schreef Byteripper het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag in Telfort Plaza (Utrecht) om met een andere gast daar een mobiel te kopen, en ze zeiden daar dat ze net doorgekregen hadden dat Telfort 100% dekking had en dus het contract met Libertel opgeschort hadden... Dus ik weet niet of het nu nog werkt.
Die informatie is niet correct. Telfort heeft een netwerk dat 97% van de Nederlandse populatie bedekt, dus niet 97% van Nederland, mocht iemand dat denken.

De laatste tijd worden steeds meer gebieden geblocked tegen Libertel, maar er zijn ook nogsteeds gebieden waar je gewoon nog met Libertel kan bellen (Overijssel, Groningen, Brabant, Limburg en nog wel wat andere provincien, welke weet ik ook niet precies).

Wanneer die gebieden geblocked worden is wel bekend, maar daar mag Sebastard niets over zeggen...
Pagina: 1