Ik krijg volgendeweek Cable Wanadoo Premium. Ik hoorde van de Casema Helpdesk dat Cable Wanadoo Premium alleen maar werkt onder Windows 98. Ik draai nu met Windows 2000. Moet ik terug naar Windows 98?
Verwijderd
Onze Chello;( installateur zei ook dat Windows 98 nodig was terwijl we lekker Win2k hadden draaien (nu nog steeds trouwens). Chello werkt verder wel goed hoor onder Win2k dus ik denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken en dat dat kabelinternet bij jou ook prima zal lopen onder Win2k.
Verwijderd
haha
en je gelooft dat?
die helpdesk stelt echt niets voor, als ze het antwoord niet weten zeggen ze altijd dat je de verkeerde instellingen hebt gebruikt (yeah right).
Zal vast wel werken.
Ik heb mijn kabelmodem van casema/wanadoo draaien onder linux dus win2k moet ook wel lukken.
en je gelooft dat?
die helpdesk stelt echt niets voor, als ze het antwoord niet weten zeggen ze altijd dat je de verkeerde instellingen hebt gebruikt (yeah right).
Zal vast wel werken.
Ik heb mijn kabelmodem van casema/wanadoo draaien onder linux dus win2k moet ook wel lukken.
Verwijderd
Tis gewoon een kwestie van afbakening:
Kutsema zegt dat alleen Win98 werkt i.c.m. Premium, omdat ze alleen voor dat OS ondersteuning kunnen/willen bieden.
Kosten/baten afweging enz.
P.S. Voor tweakers zou dit geen probleem moeten voorstellen
.
Kutsema zegt dat alleen Win98 werkt i.c.m. Premium, omdat ze alleen voor dat OS ondersteuning kunnen/willen bieden.
Kosten/baten afweging enz.
P.S. Voor tweakers zou dit geen probleem moeten voorstellen
Natuurlijk werkt Premium wel onder Win2K, het is echter wel bekend dat de gebruikte PPPoE software van Enternet niet altijd even vlot aan de gang is te krijgen onder Win2K. Een heel goed alternatief is dan RasPPPoE, zie ook http://home.wanadoo.nl/wanadoofaq
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Bij jouw konden ze het dus wel leveren?
Bij mijn vriendin (woont in Utrecht) konden ze de abbonement gegevens niet overzetten (over vaag gesproken) en daardoor heeft ze 4 maanden zitten wachten op premium, in de 4 maanden heb ik haar over kunnen halen om adsl te nemen, dus wanadoo is weer een klant kwijt, 1 down, many to go
En ze is veel blijer met haar Planet Internet comfort ethernet abbootje. Is evenduur (99 pm) maar daar zit haar tel abbo ook al bij, dus eigenlijk goedkoper, en zeker sneller, wanadoo kan hopelijk opgaan doeken in Utrecht. En het leuke komt nog, we moeten haar oude kabelmodem terug sturen, die gaat mooi in de mxstreamdoos terug.
Bij mijn vriendin (woont in Utrecht) konden ze de abbonement gegevens niet overzetten (over vaag gesproken) en daardoor heeft ze 4 maanden zitten wachten op premium, in de 4 maanden heb ik haar over kunnen halen om adsl te nemen, dus wanadoo is weer een klant kwijt, 1 down, many to go
En ze is veel blijer met haar Planet Internet comfort ethernet abbootje. Is evenduur (99 pm) maar daar zit haar tel abbo ook al bij, dus eigenlijk goedkoper, en zeker sneller, wanadoo kan hopelijk opgaan doeken in Utrecht. En het leuke komt nog, we moeten haar oude kabelmodem terug sturen, die gaat mooi in de mxstreamdoos terug.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Pagina: 1