De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Oke, bevestigd, dank u! :):)Op woensdag 09 mei 2001 00:05 schreef Aikeleer het volgende:
Kabel, is wat sneller (duur abo. van MxStream haal je max. zo''n 128K) en volgens mij ook goedkoper.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
upload max. 16 kB/s
Download max ong. 500 kB/s
Mxstream 100 piek per maand
Upload max 64 kB/s
Download max 128 kB/s
Correct me if I''m wrong
upload moet 8kB/s zijn (is nl. 64kbit)Op woensdag 09 mei 2001 00:16 schreef Bobbert het volgende:
Mxstream 100 piek per maand
Upload max 64 kB/s
Download max 128 kB/s
Correct me if I''m wrong
ADSL is sneller dan ik dacht:
2-8Mb/s downstream
0,5Mb/s upstream
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Ja, maar dat is toch het theoretisch maximaal haalbare. Ik heb ook een keer ergens gelezen dat je met de Com21 modems maximaal 45 megabit downstream kon halen (mits er een voldoende snelle ethernet kaart aanhangt) omdat het kabelnetwerk geen beperkingen heeft wat betreft lengte enzo (zoals ADSL wel, de maximaal haalbare snelheid word lager naarmate de abonnee verder van de centrale afzit)Op woensdag 09 mei 2001 02:37 schreef Grrrrrene het volgende:
[edit]ADSL is sneller dan ik dacht:
2-8Mb/s downstream
0,5Mb/s upstream
En die 8 mbit/s is dus MAXIMAAL, er zal geen aanbieder zijn die dan voor de consumentenmarkt gaat leveren. Misschien dat ze ooit nog een op 2 of 2,5 ofzo komen, maar meer ook niet denk ik...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En asl ''ie d''r uit ligt is dat 5 - 10 min....
http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...
Check www.dto.tudelft.nl maar eens.
En de snelheid is meer dan goed, want je wordt in plaats van het Cistron-netwerk meteen op Surfnet gegooid.
Ping is goed (20-40ms ook met drie man)
en download is maximaal 8mbit en upload is maximaal 800kbit geloof ik.
Heb hier @home in tilburg, 400kB/s downstream en 16kB/s up, maar ik had nu gewild dat ik voor ADSL was gegaan.. die 16kB/s upstream is echt bagger.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Had jij dan liever het dure ab. ADSL gehad waarbij je max. 128 KB down en 32 KB up zou hebben?Op woensdag 09 mei 2001 23:04 schreef axis het volgende:
Sorry, ik ben het toch met jullie oneens..
Heb hier @home in tilburg, 400kB/s downstream en 16kB/s up, maar ik had nu gewild dat ik voor ADSL was gegaan.. die 16kB/s upstream is echt bagger.
Ik was eigenlijk al heel blij dat ik nu eindelijk uit adsl of kabel kan kiezen.
Volgens de site van cistron worden in deze fase Braband en Gelderland aangesloten.
Overijssel dus nog lang niet :r:r
En dan is Nijverdal natuurlijk als laatste aan de beurt.
Net als bij @home trouwens: alle omliggende plaatsen ( Almelo, Hengelo )zijn al aangesloten.
Maar even resumee overflakkee: Kabel is dus sneller en goedkoper?
Klopt...Op woensdag 09 mei 2001 23:32 schreef Tweaking_Deejay het volgende:
Maar even resumee overflakkee: Kabel is dus sneller en goedkoper?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
en zit veel te telewerken, dan is een hoge upstream toch ook wel erg wenselijk.
Ach ja, het heeft allemaal zijn voor en nadelen..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
512/64 kbps = 64/8 kBps.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Het is Mxstream basic...Op woensdag 09 mei 2001 23:39 schreef Schum1 het volgende:
nu we dan toch in zo''n topic zitten: hoe snel is adsl basic?
8K up 64K down
Ik wil het niet eens ADSL noemen.. Het is weer eens zo''n KPN implementatie (VPN, vet afgeknepen enz).. Voor echt ADSL moet je bij cistron zijn..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja, die 8Mb/s is inderdaad maximaal, maar 2 is gegarandeerd en Cistron heeft zelf gezegd dat in rustige perioden de 8Mb/s gehaald kan wordenOp woensdag 09 mei 2001 11:52 schreef nare man het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch het theoretisch maximaal haalbare. Ik heb ook een keer ergens gelezen dat je met de Com21 modems maximaal 45 megabit downstream kon halen (mits er een voldoende snelle ethernet kaart aanhangt) omdat het kabelnetwerk geen beperkingen heeft wat betreft lengte enzo (zoals ADSL wel, de maximaal haalbare snelheid word lager naarmate de abonnee verder van de centrale afzit)
En die 8 mbit/s is dus MAXIMAAL, er zal geen aanbieder zijn die dan voor de consumentenmarkt gaat leveren. Misschien dat ze ooit nog een op 2 of 2,5 ofzo komen, maar meer ook niet denk ik...
En dit is trouwens een contract dat exclusief met de universiteit Twente gesloten is, niet voor consumenten dus
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
TYPO