De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Request naar een volledige werkende versie is niet toegestaan... Tenminste warez requests e.d. worden NIET op GoT getolereerd. Zie FAQ
BTW welkom op GoT
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Is er iemand die mij kan zeggen waar ik de Lite versie kan bekomen, zonder nog een nieuwe modem te moeten kopen?
Heal the internet ...
Opmerking: RVS-COM Lite wordt niet apart verkocht.
RVS-COM Lite verkrijgt u alleen in combinatie met ISDN-hardware van onze OEM-partner. In dit pakket is RVS-COM Lite zonder meerprijs inbegrepen. Vraag bij de aankoop of het pakket RVS-COM Lite bevat.
---
1. Werkt RVS COM ook in combinatie met analoge modems?
2. Wat moet je doen als je RVS COM (Lite) wil proberen om te zien of je het goed vindt (trial)?
Ik kan toch moeilijk een nieuwe modem kopen, enkel en alleen om RVS COM te proberen?
Ik ben op zoek naar automatisch antwoord apparaat software die een welkomst tekst kan afspelen, afhankelijk van het uur van de dag.
Bvb:
11u: Na x beltonen: Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek...
19u: Onze kantoren zijn momenteel gesloten, u kan een bericht nalaten of terugbellen tijdens de kantooruren.
Snap je ''t plaatje?
2. Geen flauw idee...
3. Met het AT commando kun je misschien het geluidsbestand met de welkomsboodschap vervangen door een andere. (AT is het schedule commando van Windows(NT) waarmee je bepaalde commando''s op bepaalde tijden kunt laten uitvoeren.
Dus om 11:00 copieer je in via een batch file de dagboodschap en om 19:00 via een batch file de avondboodschap... The sky is de limit!
(Natuurlijk moet RVS-COM dan wel met herkenbare soundfiles werken, maar dat zit volgens mij wel goed!
Heal the internet ...
Mijn excuses, ik heb de FAQ gelezen en weet nu wat mag en niet mag...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
No hard feelings en iedereen weer blij!Op woensdag 09 mei 2001 13:50 schreef VikingSoft het volgende:
" FoolZero > Request naar een volledige werkende versie is niet toegestaan... "
Mijn excuses, ik heb de FAQ gelezen en weet nu wat mag en niet mag...
Heal the internet ...
Verwijderd
ik heb hem ooit in een grijs verleden toen cdtjes branden nog minstens 40 piek kostte gewoon bij kpn gekocht:) werkt leuk maar....erg buggyOp woensdag 09 mei 2001 09:31 schreef Brynnie het volgende:
Vanop de website van RVS COM:
Opmerking: RVS-COM Lite wordt niet apart verkocht.
edit->
het kost ook gewoon VEEL geld om gewoon een update te downloaden voor rvscom lite waar ik ooit 60 piek voor betaald heb ! pfffrt