BTW. je moet het nummer natuurlijk wel kopen! Anders is de hele lol eraf, het gaat om de nummer 1 plaats!
foutje... maar als hij al overal is uitverkocht dan móeten ze wel nummer 1 wordenOp dinsdag 08 mei 2001 21:45 schreef Brian Dickens het volgende:
Cyberspin, als je het liedje nu nog wilt hebben zul je wel moeten downen: de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...
Verwijderd
DUh!!!!Op dinsdag 08 mei 2001 21:41 schreef Fopma het volgende:
Filtert napster onedayflie nu al???? Of staat hij er gewoon nog niet op....???
Koop die single toch gewoon, daar gaat het toch om!
probeer gewoon "one day fly" :-)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ze bij napster eens een hitlijst bij zouden houden dan weet je pas écht welke muziek gewild is..
Nou leuk om te weten...Op dinsdag 08 mei 2001 21:56 schreef CyBeRSPiN het volgende:
Komen ze met 15.000 stuks al in de top 1 dan?? Waarom drukken ze geen tweede oplage?? Er is genoeg vraag naar.
Als ze bij napster eens een hitlijst bij zouden houden dan weet je pas écht welke muziek gewild is..
En waarom bij napster...
napster sucks sinds die filter
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Het ligt denk ik aan welke server je hangt
Alle proemn in n drek
Dat het bagger is klopt, maar dat was ook de doelstelling: met een baggernummer tóch op de 1e plaats komen. Alsof die StarFaker nummers zo goed zijn..Op dinsdag 08 mei 2001 21:54 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind ''t een zwaar baggernummer.
Hiermee hebben ze aangetoond dat het om promotie gaat en niet om de kwaliteit van het nummer.
toen op one day fly=75 hits op t1 , dus zo goed werkt dat filter niet echt, wel had ik de eerste keer een rare mix met tittn er doorheen, met ben je geil of wil je een koekje
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Napster filtert ook op heel veel woorden die vaak in liedjes worden gebruikt, dus dat kan ook.Op dinsdag 08 mei 2001 21:41 schreef Fopma het volgende:
en ja ik zal hem kopen zodra het kan
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Verwijderd
Weet ik. En al die nummers van beiden zuigen aars. Dus wat dat betreft is de doelstelling geslaagd.Op dinsdag 08 mei 2001 21:58 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Dat het bagger is klopt, maar dat was ook de doelstelling: met een baggernummer tóch op de 1e plaats komen. Alsof die StarFaker nummers zo goed zijn..
Hiermee hebben ze aangetoond dat het om promotie gaat en niet om de kwaliteit van het nummer.
Maar ik wil geen bagger op me HDD hebben dus.
Verwijderd
Das juist het mooie er van!!Op dinsdag 08 mei 2001 22:03 schreef Ma3StRoH2 het volgende:
yups wat een bagger nummer zeg...
Een bagger nummer op nr1, net als $tarmaker!!
Bovendien: Als die single is uitverkocht en je kunt hem niet meer kopen, vind ik gewetensbezwaren mbt. het downloaden ook niet gegrond.
Op de website van OneDayFly is alleen een real-audio-file
Toch leuk dat ze Starmaker van de 1e plaats hebben gedrukt. Kopspijkers zal zaterdag wel leuk worden! Triomf aflevering, Lebbis zeker zeuren op Starmaker en zo.
Maar gewoon alleen een woord uit de titel invoeren, dan vind je hem wel denk ik...
Trouwens: kopen die single, ga ik ook doen zodra ze die 2e ronde klaar hebben
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij komt hier nu netjes via het lijntje binnenwandelen...
cruijf:
''slecht gezongen''
''slechte tekst''
en ''slecht gespeeld''...........
dus het zal wel een hit worden.
LOL
maar das logisch:+Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef Artwido het volgende:
Hoorde net die johan cruijf imitatie op Hart van Nederland:
cruijf:
''slecht gezongen''
''slechte tekst''
en ''slecht gespeeld''...........
dus het zal wel een hit worden.
Doe jij ook al mee aan die commerciele shit??Op dinsdag 08 mei 2001 22:42 schreef JJE het volgende:
Kopen die singele, anders heeft het hele nummer geen zin.
:P:P
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
oan''t moarn...
Verwijderd
Die mensen hebben een ''nummer'' gemaakt om te laten zien dat het mogelijk is met een baggernummer op nr 1 te komen. In de top40 draait het niet om goede muziek maar om promotie, door deze actie maken ze dat duidelijk.
Ze produceren een klote-nummer (bewust) en zorgen ervoor dat het op 1 komt.
Nu is het niet de bedoeling dat je het nummer gaat downloaden, dan mis je het punt weer.
A) je wilt je hd niet vervuilen met dit nummer
C) je doet ook niets aan het goede doel, de opbrengsten gaan namelijk naar Unicef.
Dus je kan die single ook zien als een bijdrage aan het goede doel.
Koop die single gewoon, wat is een tientje nou eenmaal, zeker voor het goede doel gezien. Als je de single gekocht hebt, hoef je hem niet te luisteren , zo goed is hij niet, je kan hem ook weer weggooien. Je hebt dan wel iets aan het goede doel gedaan.
Precies !Op woensdag 09 mei 2001 00:11 schreef Esoteric het volgende:
Ik krijg het idee dat sommige mensen het idee achter onedayfly nog niet helemaal door hebben.
Die mensen hebben een ''nummer'' gemaakt om te laten zien dat het mogelijk is met een baggernummer op nr 1 te komen. In de top40 draait het niet om goede muziek maar om promotie, door deze actie maken ze dat duidelijk.
Ze produceren een klote-nummer (bewust) en zorgen ervoor dat het op 1 komt.
Nu is het niet de bedoeling dat je het nummer gaat downloaden, dan mis je het punt weer.
A) je wilt je hd niet vervuilen met dit nummer
je helpt niet mee met het protest tegen de commercie (want dat is het!)
C) je doet ook niets aan het goede doel, de opbrengsten gaan namelijk naar Unicef.
Dus je kan die single ook zien als een bijdrage aan het goede doel.
Koop die single gewoon, wat is een tientje nou eenmaal, zeker voor het goede doel gezien. Als je de single gekocht hebt, hoef je hem niet te luisteren , zo goed is hij niet, je kan hem ook weer weggooien. Je hebt dan wel iets aan het goede doel gedaan.
Het is gewoon om te laten zien dat je geen opleidingscentrum als Starmaker nodig hebt om en nr1 hit te maken. Natuurlijk wil half nederland hier aan meedoen om het bewijs te leveren en zal dus eerder om de gein gaan.
Kopen is leuk en je doet er gelijk iets goeds mee (UNICEF).
Maar helemaal eerlijk om de records ermee te breken is het ook niet, maar dat was het met Starmaker ook niet
Van hun site af:Op dinsdag 08 mei 2001 21:45 schreef Brian Dickens het volgende:
Cyberspin, als je het liedje nu nog wilt hebben zul je wel moeten downen: de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...
Dus je hebt nog een kans hoorVanaf donderdag ligt de tweede oplage in de winkel!
Zou terecht zijn!Op dinsdag 08 mei 2001 21:41 schreef Fopma het volgende:
kopen die singel!
Anders komt hij nooit op 1.
bearshear imesh
mzzl
Jezus vul dan in:Op dinsdag 08 mei 2001 21:48 schreef sjef hoelenpapers het volgende:
[..]
DUh!!!!
Koop die single toch gewoon, daar gaat het toch om!
one day fly
sjeez is dat nou zo moeilijk|:(
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
bij TMF waren ze 5e in dag top 5, gister waren ze nog ClipPrimeur dus gaat redelijk snel
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik vraag me af hoe.
A. De complete netto winst van het single gaat naar Unicef. De heren van Kopspijkers krijgen er niks voor, alleen de kosten van Sony worden gedekt.
B. Alleen het deel van de complete winst die normaal gesproken naar de artiest gaat, gaat naar Unicef. Sony strijkt gewoon winst op zoals ze gewend zijn.
Verwijderd
Eenmalige oplage slaat op de complete serie cd singles die is geperst. Ze hebben eenmalig een aantal cd singles geperst en als die op zijn persen ze niet meer bij.Op dinsdag 08 mei 2001 21:45 schreef Brian Dickens het volgende:
de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...
Maar de oplage die nu is uitverkocht betreft de levering van een deel van de geperste cd''s aan de winkels. Nog lang niet de complete oplage is uitgeleverd, dus voorlopig is de single nog wel even verkrijgbaar hoor.
Er zijn er nu 15.000 verkocht, maar ze zullen toch echt wel minstens 50.000 singles hebben geperst. Ze willen toch ook goud en platina halen neem ik aan
Jack Spijkerman zei zaterdag in Kopspijkers anders aan het eind:Op woensdag 09 mei 2001 02:44 schreef R@b het volgende:
[..]
Eenmalige oplage slaat op de complete serie cd singles die is geperst. Ze hebben eenmalig een aantal cd singles geperst en als die op zijn persen ze niet meer bij.
Maar de oplage die nu is uitverkocht betreft de levering van een deel van de geperste cd''s aan de winkels. Nog lang niet de complete oplage is uitgeleverd, dus voorlopig is de single nog wel even verkrijgbaar hoor.
Er zijn er nu 15.000 verkocht, maar ze zullen toch echt wel minstens 50.000 singles hebben geperst. Ze willen toch ook goud en platina halen neem ik aan
Bij de V&D in Enschede hebben ze overigens nog een hele stapel, dus daar haal ik hem morgen wel effe...Wees er snel bij, want er zijn er 16000 geperst, dat is namelijk net genoeg om een gouden plaat te halen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
Nee, dat zei hij nietOp woensdag 09 mei 2001 02:46 schreef Grrrrrene het volgende:
Jack Spijkerman zei zaterdag in Kopspijkers anders aan het eind:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Wees er snel bij, want er zijn er 16000 geperst, dat is namelijk net genoeg om een gouden plaat te halen.
--------------------------------------------------------------------------------
Maar ga er maar van uit dat er wel zo''n 40 tot 50.000 geperst zijn.
Goed idee, wel leuk als Spijkerman op één komt.Bij de V&D in Enschede hebben ze overigens nog een hele stapel, dus daar haal ik hem morgen wel effe...