Toon posts:

[BC3] Filtert napster onedayflie nu al????

Pagina: 1
Acties:

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:20

CyBeRSPiN

sinds 2001

Tip: zoek eens op onedayfly, misschien dat je dan wat vindt. :o

BTW. je moet het nummer natuurlijk wel kopen! Anders is de hele lol eraf, het gaat om de nummer 1 plaats!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Cyberspin, als je het liedje nu nog wilt hebben zul je wel moeten downen: de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Dennis
  • Laatst online: 13:13
Op dinsdag 08 mei 2001 21:45 schreef Brian Dickens het volgende:
Cyberspin, als je het liedje nu nog wilt hebben zul je wel moeten downen: de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...
foutje... maar als hij al overal is uitverkocht dan móeten ze wel nummer 1 worden :P

Verwijderd

op www.onedayfly.nl is ie gewoon te horen ..

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 21:41 schreef Fopma het volgende:
Filtert napster onedayflie nu al???? Of staat hij er gewoon nog niet op....???
DUh!!!!

Koop die single toch gewoon, daar gaat het toch om!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
onedayfly geeft hier ook maar 3 hits...
probeer gewoon "one day fly" :-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je hebt helemaal gelijk.... excuses....

• BC3 Victim
Ik heb hem gister gedownd en toen waren er nog een paar honderd hits ofzo! Maar damn ik wil het ding kopen! Maarja, als ze er maar 6 hebben bij de Fr** R*c*rd Sh*p :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Komen ze met 15.000 stuks al in de top 1 dan?? Waarom drukken ze geen tweede oplage?? Er is genoeg vraag naar.

Als ze bij napster eens een hitlijst bij zouden houden dan weet je pas écht welke muziek gewild is.. >:)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 08 mei 2001 21:56 schreef CyBeRSPiN het volgende:
Komen ze met 15.000 stuks al in de top 1 dan?? Waarom drukken ze geen tweede oplage?? Er is genoeg vraag naar.

Als ze bij napster eens een hitlijst bij zouden houden dan weet je pas écht welke muziek gewild is.. >:)
Nou leuk om te weten...
En waarom bij napster...
napster sucks sinds die filter

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whow ik zocht net ff op onedayfly (aan elkaar dus) en toen kreeg ik 13 resultaten en toen ik one day fly deed kreeg ik er iets van 40 :o

Het ligt denk ik aan welke server je hangt :)

Alle proemn in n drek

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op dinsdag 08 mei 2001 21:54 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind ''t een zwaar baggernummer.
Dat het bagger is klopt, maar dat was ook de doelstelling: met een baggernummer tóch op de 1e plaats komen. Alsof die StarFaker nummers zo goed zijn.. ;)
Hiermee hebben ze aangetoond dat het om promotie gaat en niet om de kwaliteit van het nummer.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
net ff op0 onedyfly=no go
toen op one day fly=75 hits op t1 , dus zo goed werkt dat filter niet echt, wel had ik de eerste keer een rare mix met tittn er doorheen, met ben je geil of wil je een koekje :( lamers!..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Napster filtert ook op heel veel woorden die vaak in liedjes worden gebruikt, dus dat kan ook.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik heb hem gewoon via napster (WinMX)

en ja ik zal hem kopen zodra het kan

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 21:58 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Dat het bagger is klopt, maar dat was ook de doelstelling: met een baggernummer tóch op de 1e plaats komen. Alsof die StarFaker nummers zo goed zijn.. ;)
Hiermee hebben ze aangetoond dat het om promotie gaat en niet om de kwaliteit van het nummer.
Weet ik. En al die nummers van beiden zuigen aars. Dus wat dat betreft is de doelstelling geslaagd.

Maar ik wil geen bagger op me HDD hebben dus.

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 22:03 schreef Ma3StRoH2 het volgende:
yups wat een bagger nummer zeg...
Das juist het mooie er van!!
Een bagger nummer op nr1, net als $tarmaker!!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 18:48
Ik koop dat bagger singeltje ook als het nog ergens te krijgen is want ik :r op die Endemol met zijn Startmaker nepperij.

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~nomercy13/star3.gif

• SvMp
  • Niet online
Die single schijnt uitverkocht te zijn, dus downen is het enige dat ons rest.
Bovendien: Als die single is uitverkocht en je kunt hem niet meer kopen, vind ik gewetensbezwaren mbt. het downloaden ook niet gegrond.

Op de website van OneDayFly is alleen een real-audio-file :r te downloaden, dus ik ga Napsteren :)

Toch leuk dat ze Starmaker van de 1e plaats hebben gedrukt. Kopspijkers zal zaterdag wel leuk worden! Triomf aflevering, Lebbis zeker zeuren op Starmaker en zo.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Napster? Heb ik het eergisteren nog vandaan gehaald...

Maar gewoon alleen een woord uit de titel invoeren, dan vind je hem wel denk ik...

Trouwens: kopen die single, ga ik ook doen zodra ze die 2e ronde klaar hebben

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Werkt prima via napster hoor. Het zal je brakke engels wel zijn denk ik ;)

Hij komt hier nu netjes via het lijntje binnenwandelen...

• Artwido
Hoorde net die johan cruijf imitatie op Hart van Nederland:

cruijf:

''slecht gezongen''
''slechte tekst''
en ''slecht gespeeld''...........

dus het zal wel een hit worden.

LOL :D

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 08 mei 2001 22:55 schreef Artwido het volgende:
Hoorde net die johan cruijf imitatie op Hart van Nederland:

cruijf:

''slecht gezongen''
''slechte tekst''
en ''slecht gespeeld''...........

dus het zal wel een hit worden.
maar das logisch:+

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 08 mei 2001 22:42 schreef JJE het volgende:
Kopen die singele, anders heeft het hele nummer geen zin.

:7
Doe jij ook al mee aan die commerciele shit??
:P:P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

ehh issue ging over dat napster onedayfly nu al filtert. Dit heb ik intussen ondervonden dat dat niet het geval is dus.....
oan''t moarn...

Verwijderd

Ik krijg het idee dat sommige mensen het idee achter onedayfly nog niet helemaal door hebben.

Die mensen hebben een ''nummer'' gemaakt om te laten zien dat het mogelijk is met een baggernummer op nr 1 te komen. In de top40 draait het niet om goede muziek maar om promotie, door deze actie maken ze dat duidelijk.
Ze produceren een klote-nummer (bewust) en zorgen ervoor dat het op 1 komt.

Nu is het niet de bedoeling dat je het nummer gaat downloaden, dan mis je het punt weer.
A) je wilt je hd niet vervuilen met dit nummer
B) je helpt niet mee met het protest tegen de commercie (want dat is het!)
C) je doet ook niets aan het goede doel, de opbrengsten gaan namelijk naar Unicef.
Dus je kan die single ook zien als een bijdrage aan het goede doel.

Koop die single gewoon, wat is een tientje nou eenmaal, zeker voor het goede doel gezien. Als je de single gekocht hebt, hoef je hem niet te luisteren , zo goed is hij niet, je kan hem ook weer weggooien. Je hebt dan wel iets aan het goede doel gedaan.

• MisterDon
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nou, hij loopt vrolijk bij me binnen op Nap, mijn personal "Free record shop" ;)

• memphis
  • Laatst online: 12:35

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op woensdag 09 mei 2001 00:11 schreef Esoteric het volgende:
Ik krijg het idee dat sommige mensen het idee achter onedayfly nog niet helemaal door hebben.

Die mensen hebben een ''nummer'' gemaakt om te laten zien dat het mogelijk is met een baggernummer op nr 1 te komen. In de top40 draait het niet om goede muziek maar om promotie, door deze actie maken ze dat duidelijk.
Ze produceren een klote-nummer (bewust) en zorgen ervoor dat het op 1 komt.

Nu is het niet de bedoeling dat je het nummer gaat downloaden, dan mis je het punt weer.
A) je wilt je hd niet vervuilen met dit nummer
B) je helpt niet mee met het protest tegen de commercie (want dat is het!)
C) je doet ook niets aan het goede doel, de opbrengsten gaan namelijk naar Unicef.
Dus je kan die single ook zien als een bijdrage aan het goede doel.

Koop die single gewoon, wat is een tientje nou eenmaal, zeker voor het goede doel gezien. Als je de single gekocht hebt, hoef je hem niet te luisteren , zo goed is hij niet, je kan hem ook weer weggooien. Je hebt dan wel iets aan het goede doel gedaan.
Precies !
Het is gewoon om te laten zien dat je geen opleidingscentrum als Starmaker nodig hebt om en nr1 hit te maken. Natuurlijk wil half nederland hier aan meedoen om het bewijs te leveren en zal dus eerder om de gein gaan.
Kopen is leuk en je doet er gelijk iets goeds mee (UNICEF).

Maar helemaal eerlijk om de records ermee te breken is het ook niet, maar dat was het met Starmaker ook niet :)

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Van hun site af:
Vanaf donderdag ligt de tweede oplage in de winkel!
Dus je hebt nog een kans hoor :)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

* HGM heeft nu ook maar eens een icoontje gemaakt :)

Verwijderd

• Artwido
Zou terecht zijn!
kopen die singel!
Anders komt hij nooit op 1.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hij is overal uitverkocht, dus je bent nu wel toegewezen op napster :+

• BC3 Victim
Bij bij pakt ie hem wel gewoon, misschien moet je ff de Advanced options ff uitzetten?:+

• kRyPtO
  • Laatst online: 14-06 22:50
waarom napster? er zijn nou heleboel andere
bearshear imesh
mzzl

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had vanmiddag ook ff gezocht met napster op onedayfly.. kreeg maar 4 results ofzo.. en geen enkele deed het (ping: N/A enzo....)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Op dinsdag 08 mei 2001 21:48 schreef sjef hoelenpapers het volgende:

[..]

DUh!!!!

Koop die single toch gewoon, daar gaat het toch om!
Jezus vul dan in:
one day fly

sjeez is dat nou zo moeilijk|:(

• NiMu83

NiMu83

AFCA

sorry verkeerde gequote

|:(

Verwijderd

Ik koop de single niet, en ik download ''m ook niet. Ik vind ''t een zwaar baggernummer.

• BC3 Victim
ghehe ik hoop dat ze het halen!

• Robinski
  • Laatst online: 22-07 20:54

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ik denk dat ze dat ook wel gaat lukken

bij TMF waren ze 5e in dag top 5, gister waren ze nog ClipPrimeur dus gaat redelijk snel

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• BC3 Victim
yups wat een bagger nummer zeg...

• SvMp
  • Niet online
51 resultaten in Napster :7

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Misschien een andere FileShare client?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 20:10
Kopen die singele, anders heeft het hele nummer geen zin.

:7

• SvMp
  • Niet online
De opbrengst gaat naar Unicef.
Ik vraag me af hoe.

A. De complete netto winst van het single gaat naar Unicef. De heren van Kopspijkers krijgen er niks voor, alleen de kosten van Sony worden gedekt.

B. Alleen het deel van de complete winst die normaal gesproken naar de artiest gaat, gaat naar Unicef. Sony strijkt gewoon winst op zoals ze gewend zijn.

Verwijderd

de single is namelijk compleet uitverkocht. En aangezien het maar een eenmalige oplage was, heb je dus geen kans meer om ''m nog ergens te kopen...
Eenmalige oplage slaat op de complete serie cd singles die is geperst. Ze hebben eenmalig een aantal cd singles geperst en als die op zijn persen ze niet meer bij.

Maar de oplage die nu is uitverkocht betreft de levering van een deel van de geperste cd''s aan de winkels. Nog lang niet de complete oplage is uitgeleverd, dus voorlopig is de single nog wel even verkrijgbaar hoor.

Er zijn er nu 15.000 verkocht, maar ze zullen toch echt wel minstens 50.000 singles hebben geperst. Ze willen toch ook goud en platina halen neem ik aan :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 mei 2001 02:44 schreef R@b het volgende:

[..]

Eenmalige oplage slaat op de complete serie cd singles die is geperst. Ze hebben eenmalig een aantal cd singles geperst en als die op zijn persen ze niet meer bij.

Maar de oplage die nu is uitverkocht betreft de levering van een deel van de geperste cd''s aan de winkels. Nog lang niet de complete oplage is uitgeleverd, dus voorlopig is de single nog wel even verkrijgbaar hoor.

Er zijn er nu 15.000 verkocht, maar ze zullen toch echt wel minstens 50.000 singles hebben geperst. Ze willen toch ook goud en platina halen neem ik aan :)
Jack Spijkerman zei zaterdag in Kopspijkers anders aan het eind:
Wees er snel bij, want er zijn er 16000 geperst, dat is namelijk net genoeg om een gouden plaat te halen.
Bij de V&D in Enschede hebben ze overigens nog een hele stapel, dus daar haal ik hem morgen wel effe...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op woensdag 09 mei 2001 02:46 schreef Grrrrrene het volgende:

Jack Spijkerman zei zaterdag in Kopspijkers anders aan het eind:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Wees er snel bij, want er zijn er 16000 geperst, dat is namelijk net genoeg om een gouden plaat te halen.
--------------------------------------------------------------------------------
Nee, dat zei hij niet :) Hij zei: Voor een nummer één positie moeten er minstens 16.000 singles in één week verkocht zijn, dus zoveel hebben we óp zeker geperst. :)

Maar ga er maar van uit dat er wel zo''n 40 tot 50.000 geperst zijn.
Bij de V&D in Enschede hebben ze overigens nog een hele stapel, dus daar haal ik hem morgen wel effe...
Goed idee, wel leuk als Spijkerman op één komt. :9~
Pagina: 1