De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik zelf op aanraden van iemand Serv-U. Werkt imho goed, makkelijk etc maar ik hoor ook goede verhalen over (damn, naam kwijt, iets met een 6
).
Gewoon even bij download.com kijken.
Gewoon even bij download.com kijken.
G6 van www.gene6.com
Het is een heel makkelijk programma, en als je (de zeer goede!) manual even leest, heb jem in 10 minuutjes klaar
En als je de manual eenmaal kent, heb jem in 5 minz klaar
Het is een heel makkelijk programma, en als je (de zeer goede!) manual even leest, heb jem in 10 minuutjes klaar
En als je de manual eenmaal kent, heb jem in 5 minz klaar
G6, die bedoelde ik
.
Oh ik was zelf minder dan 10 min kwijt om een FTP server op te zetten incl. 2 accounts die verschillende rechten hadden. Het is iig niet moeilijk.
Oh ik was zelf minder dan 10 min kwijt om een FTP server op te zetten incl. 2 accounts die verschillende rechten hadden. Het is iig niet moeilijk.
Bedankt voor jullie reacties. Heb G6 nu gedownload en ga het eens proberen.
Thanx Viper
Thanx Viper
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
G6 is langzamer hoor.. en kost meer cpu.Op dinsdag 08 mei 2001 18:47 schreef Viper3.5 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Heb G6 nu gedownload en ga het eens proberen.
Thanx Viper
scan gewoon naar snelle ip''s een klaar ben je.
We see things as we are, not as they are
Pagina: 1