[BC3] chello online/offline

Pagina: 1
Acties:

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:45
de laaste 2 weken heb ik zo''n irritant probleem;
mijn chello verbinding sux zwaar
dan is ie weer online dan weer offline, online,offline,online, etc etc
kan dit alleen aan chello liggen of kan het aan mij liggen?
hebben hier meer mensen last van?

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:46

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

De laatste tijd is het hier (Twello ) wel goed met de verbinding ;)

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Yeah, heb hier ook last van :(

Verwijderd

eergister hier in Boansterhim ook.

Verwijderd

Schijnt nogal normaal te zijn de laatste tijd :r

Verwijderd

Ja daar heb ik ook enorm veel last van!!! :r :r

(Regio rotterdam)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Hier is het ook telkens heeeeel ff down... elke keer weer.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Heb ik vorige week ook last van gehad :( (Spijkenisse, aangesloten op kabel in R''dam)
Dan ben je bezig met CS en dan krijg je weer zo''n time-out :'(
Het hielp bij mij wel om de server te resetten, daarna deed ie het weer.

Verwijderd

Bij mij ook steeds. Zodra ik de server reset, doet die het weer.

Trouwens ook leuk, ik belde vandaag weer naar de helpdesk en ze hadden op het bandje ingesproken: Mensen met een chello account waarbij de internetverbinding niet werkt, wordt aangeraden hun computer opnieuw op te starten.

En aan mijn firewall kan het ook niet liggen. Poort bootps=67 en bootpc=68 staan open.

Verwijderd

Ik ben best tevreden met m''n verbindinkje bij Chello... Wel eens ooit een paar minuutjes offline, maar dat overleef ik wel.

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:15
hier hbe ik daar helemaal geen last van
chello @landsmeer
das regio amsterdam >:)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Yup, hier ook, regio Eindhoven.. :'(
Gaat nu weer wat beter, maar vorige week was het huilen met de pet op.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hier ook :( Bij Zwolle

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 17:27
Ik heb het ook deze week heel erg. Het gekke is dat als ik mijn server opnieuw opstart en ik renew mijn ip-nummer, dan doet die het weer. Tenminste dat doet die nu. Maar andere keren loopt die weer te zeiken dat de DHCP-server niet te vinden is.

Eigenlijk heb ik hier nog nooit probs gehad met Chello, tot 1 week geleden. Het is nu KUT met een RIETJE.

| I've got permission to color outside the lines |

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 08:38
Hiero (Ook spijkenisse) heb ik het ook. Het ligt iig niet aan het Os, wat ik eerst dacht, maar het schijnt aan de combinatie 3com - Com21 te liggen heb ik laatst ergens gehoord. Want zodra je je pc (of server for that matter) reboot, werkt alles weer.
Het ligt iig niet aan Chello...

Het vervelende is alleen dat het soms na 3 minuten al gebeurt, en soms pas na 10 uur. :(

• BenJoep
  • Laatst online: 18-08 17:27
RonaldMcDonald waarom is het dan bij mij pas de laatste week en daarvoor niet. Lijkt me erg sterk.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

eindhoven heeft daar idd ook vaker last van :(

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ik zit in E. en heb nooit last van variabele verbinding. Hij is nu wel kl*te traag, maar goed dat is Chello for ya. Ik weet wel dat in de omgeving van Doetinchem iemand een DHCP server draaide waardoor niemand daar een lease van chello kreeg. Maar dat is geloof ik al opgelost.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Hier in regio Brabant werkt Chello als een trein>>>>>>>>>>>max 180 kb downstream<<<
Metalman :7

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 08:38
Op dinsdag 08 mei 2001 22:36 schreef Genotix het volgende:
RonaldMcDonald waarom is het dan bij mij pas de laatste week en daarvoor niet. Lijkt me erg sterk.
Geen idee, ik heb het al vanaf het begin (ik heb nu chello sinds 5 maart 2001)... En ik ben niet de enige, maat van me heeft ook chello sinds eind februari en die heeft hetzelfde probleem.
Ik ga denk ik binnenkort eens een ander kaartje proberen, als dat beter gaat bel ik gewoon chello op, vergoeden zij het maar, want dit is echt zwaar irritant. Zit je on-line te spelen, zie je opeens je packet-loss omhoog schieten.... Na een reboot werkt alles weer??????????? Ik begrijp er geen drol van iig.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
rebooten hoeft niet eens

alleen een ''ifup eth0''is al genoeg onder linux dus mischien is het ook iets met de dhcpd

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Enforcer
  • Niet online
Ter informatie: Chello schopt Sonera als het even tegenzit van de kabel in regio Rotterdam...dus dan kan je naar datzelfde netwerk van UPC via chello internetten wat mega-snel gaat volgens de meeste personen (regio r''dam dan) ...

• Fakir
  • Laatst online: 15-08 19:51
Ik heb hier in Rotterdam ook veel problemen de afgelopen 2 weken. Het ene moment werkt het, dan ineens weer een periode met 50-80% pakketloss naar mijn gateway!
Ik heb weliswaar geen chello, maar met sonera zit ik op hetzelfde verrotte upc netwerk.
En het wordt steeds erger. Eerst was er sprake van zo''n 2 uur problemen op een dag, nu heb ik vandaag alleen 3 uur kunnen internetten. Leuk zo''n atv-dag en niks kunnen :(

Fakir

Verwijderd

Op donderdag 10 mei 2001 16:25 schreef Master_of_HellSound het volgende:
Ter informatie: Chello schopt Sonera als het even tegenzit van de kabel in regio Rotterdam...dus dan kan je naar datzelfde netwerk van UPC via chello internetten wat mega-snel gaat volgens de meeste personen (regio r''dam dan) ...
Laatste tijd dus niet meer :( Naja veel storingen...
Pagina: 1