Toon posts:

[BC3] constructie gratis GSM/abbo aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus een beetje aan het kijken op internet naar nieuwe telefoontjes en goedkope abbo''s en het valt me op dat als je gaat berekenen wat het je kost (en dan reken ik bellen voor 1 jaar) je altijd rond de prijs van de losse telefoon uitkomt

zijn er nou ook aanbieders die dit niet hebben? (en nee ik wil geen :r mobiel van 3 jaar terug!)

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Dat is heel scherp opgemerkt... :?
De netwerkproviders zijn natuurlijk ook niet gek. Telefoontjes weggeven zit er dan ook niet bij. Zeker niet de meest recente toestellen.
Overigens zie je 1 ding over het hoofd. Meestal als je een telefoon koopt/krijgt met een abo, dan krijg je ook een x aantal minuten ''cadeau''. Als je hetzelfde bedrag neerlegt voor de ''kale'' telefoon, dan heb je dat dus niet.

BTW wat is er mis met een toestel van 3 jaar oud? Nokia''s 51XX en 61XX zijn imho nog steeds hele goede toestellen. :)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Je kunt natuurlijk via Internet een abo afsluiten. Dan krijg je een flinke korting teruggestort, omdat je een abo neemt zonder toestel. Moet je wel zoals FoolZero al aangeeft, gaan bellen met je mobieltje van 2 jaar oud. De vraag is of je dat erg vindt. Ik niet... zo lang ie belt, trilt en een redelijk acceptabele accu heeft en niet al te groot is vind ik alles best. Ik ben de laatste tijd afgestapt van het materialisme (ik word ook al een oude man hè ;) )

DIT IS MIJN WEBSITE

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Die abo''s op internet zijn idd wel de moeite waard.
Ik heb nu een Telfort jaar-abo zonder toestel genomen, met 360 belminuten p maand voor FL 17,50 netto per maand.
Je krijgt dus wat geld terug op je rekening van de online shop en als je alles op jaarbasis uitrekent en deelt door 12 kom je dus op slechts 17,50!
zo goedkoop krijg ik het bij de KPN niet..;)

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Ook: bedankt voor je reactie, maar kun je misschien stoppen met onder elk bericht je nickname te zetten? Dat wordt namelijk niet echt gewaardeerd... thanks !

DIT IS MIJN WEBSITE

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 09 mei 2001 17:14 schreef havana het volgende:
Ook: bedankt voor je reactie, maar kun je misschien stoppen met onder elk bericht je nickname te zetten? Dat wordt namelijk niet echt gewaardeerd... thanks !
Idd dat vind ik

Ook

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

LOL :)
Pagina: 1