Sorry hoor, even wat stoom afblazen...
Ik heb twee jaar kunnen kabelen via bArt op het UPC-netwerk. In totaal heb ik misschien vier of vijf keer niet kunnen internetten. De helpdesk van bArt was doorgaans belachelijk brutaal, maar de dienst was meestal gewoon in de lucht.
Een halve maand geleden ben ik gemigreerd naar Chello
. Nu al voor de zesde keer kan ik een aantal uren achter elkaar niet internetten! Das in twee weken tijd dus meer dan in twee jaar bij bArt!
De helpdesk is erg vriendelijk, maar wat koop ik daarvoor? Ik wil kunnen internetten gvd! En snel ook. Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond.
GRRRRRrrrrr!!!
Ik heb twee jaar kunnen kabelen via bArt op het UPC-netwerk. In totaal heb ik misschien vier of vijf keer niet kunnen internetten. De helpdesk van bArt was doorgaans belachelijk brutaal, maar de dienst was meestal gewoon in de lucht.
Een halve maand geleden ben ik gemigreerd naar Chello
De helpdesk is erg vriendelijk, maar wat koop ik daarvoor? Ik wil kunnen internetten gvd! En snel ook. Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond.
Bloed, zweet & koffie
wees maar blij dat jullie geen Casema hebben
Dat voorspelt dan weinig goeds voor mij... Ik hoor overigens ook heel andere verhalen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is ook van de laatste 2 weken.... Daarvoor was het wel ok...Op dinsdag 08 mei 2001 15:47 schreef Rtificial het volgende:
Dat voorspelt dan weinig goeds voor mij... Ik hoor overigens ook heel andere verhalen...
Snelheid is het dubbele van bArt, maar als de afgelopen paar weken wat zeggen over het gemiddelde van Chello, stuur ik ze binnenkort een paardenhoofd
.
"Opstartprobleempjes" noemen ze het bij Chello. Had ze dat van tevoren laten uitzoeken #!@$#@$!
"Opstartprobleempjes" noemen ze het bij Chello. Had ze dat van tevoren laten uitzoeken #!@$#@$!
Bloed, zweet & koffie
Ok, dus jij hebt wel naar chello gebeld met dit probleem. Blijkbaar echt een flutexcuus zoals ik al dacht. Damn, die disconnects zijn echt hatelijk, gisteravond om 11 uur lag mijn internet zelfs helemaal eruit.
Btw, hebben jullie al mail gekregen van Bart, volgens mij sturen ze email van je oude email adres PERMANENT door ipv alleen maar tot 10 mei. Da''s wel beter, want ik had eerst een relaxte emailadres, en nu een hele dooie. Tang@bart.nl --> mtang1@chello.nl
Btw, hebben jullie al mail gekregen van Bart, volgens mij sturen ze email van je oude email adres PERMANENT door ipv alleen maar tot 10 mei. Da''s wel beter, want ik had eerst een relaxte emailadres, en nu een hele dooie. Tang@bart.nl --> mtang1@chello.nl
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Dames Dames !!
Hier ook een oud tevreden bArt gebruiker uit Rotterdam die ook afscheid heeft moeten nemen.
Er is nog een ander alternatief ADSL ! ik ben gewoon gestopt met de kabel ( we betalen immers al genoeg aan ENECO ) en ben verder gegaan met ADSL en heb tot op heden ( al weer meer dan een maand ) geen probleem ondervonden snelheid is niet meer maar ook niet minder ( via XS4ALL ) en gewoon weer een vast IP adresje, kortom alle reden om tevreden te zijn dus mijn advies luid dan ook zeg dag tegen Chello en Hallo tegen ADSL !!!
Hier ook een oud tevreden bArt gebruiker uit Rotterdam die ook afscheid heeft moeten nemen.
Er is nog een ander alternatief ADSL ! ik ben gewoon gestopt met de kabel ( we betalen immers al genoeg aan ENECO ) en ben verder gegaan met ADSL en heb tot op heden ( al weer meer dan een maand ) geen probleem ondervonden snelheid is niet meer maar ook niet minder ( via XS4ALL ) en gewoon weer een vast IP adresje, kortom alle reden om tevreden te zijn dus mijn advies luid dan ook zeg dag tegen Chello en Hallo tegen ADSL !!!
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Kom op zeg, Chello Rijnmond is al 7 maanden supersnel/constant en nu hebben we 2 weken last van storingen (ik heb er 2 gehad) en meteen is het :r:r:r. Misschien komt dat door al die mensen die overstappen van Bart? Tuurlijk mogen die storingen niet voorkomen maar om na 7 maanden perfecte verbinding meteen de boel af te kraken, mwoah...Op dinsdag 08 mei 2001 15:44 schreef achappey het volgende:
Yep, Regio Rotterdam is echt waardeloos.. Net lag het er weer uit.. Gister ook al![]()
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Als jij 7 weekenenden geen internet en nu al 2 weken 20 minuten per uur 80% packetloss naar je gateway een perfecte verbinding wil noemenOp dinsdag 08 mei 2001 17:45 schreef D³ het volgende:
[..]
Kom op zeg, Chello Rijnmond is al 7 maanden supersnel/constant en nu hebben we 2 weken last van storingen (ik heb er 2 gehad) en meteen is het :r:r:r. Misschien komt dat door al die mensen die overstappen van Bart? Tuurlijk mogen die storingen niet voorkomen maar om na 7 maanden perfecte verbinding meteen de boel af te kraken, mwoah...
Ik ben er al uit, als dit probleem niet snel verholpen is dan zeg ik het op. Ik zit nu alweer 2 dagen via mijn oude vertrouwde 56k6 modempje te internetten.
Fakir
Verwijderd
Helemaal mee eens, chello is echt bagger. Het is gewoon absoluut niet te vertrouwen. Ik heb zelfs 1 pc alweer op telefoonverbinding moeten zetten, zodat mijn ouders zeker weten dat ze kunnen internetten als dat echt nodig is en ik er niet ben.
De eerste week begon het al lekker toen ik overgeschakeld ben van bART naar Chello. Ik had toen 1 week geen verbinding.
En de 2 a 3 weken daarna steeds hetzelfde gedonder. Iedere keer ligt het internet er na een bepaalde tijd uit. En die klootzakken bij chello hebben het slim bekeken. Je verbinding moet er 24 uur uitliggen, voordat je wat terug betaalt krijgt!
Ik zit er dus ook over te denken om over te stappen naar ADSL. Maar het nadeel is dat je daar gelijk een jaar aan vast zit.
Oh ja, wat ook geen kwaad zou kunnen, is als ze bij chello eens personeel zouden aannemen dat weet wat een PC, IP, DHCP is. Ze weten nu alleen ongeveer hoe ze de telefoon op moeten nemen. Ze hebben er echt totaal geen verstand van.
Het zijn nou niet echt de slimste die daar werken!
De eerste week begon het al lekker toen ik overgeschakeld ben van bART naar Chello. Ik had toen 1 week geen verbinding.
En de 2 a 3 weken daarna steeds hetzelfde gedonder. Iedere keer ligt het internet er na een bepaalde tijd uit. En die klootzakken bij chello hebben het slim bekeken. Je verbinding moet er 24 uur uitliggen, voordat je wat terug betaalt krijgt!
Ik zit er dus ook over te denken om over te stappen naar ADSL. Maar het nadeel is dat je daar gelijk een jaar aan vast zit.
Oh ja, wat ook geen kwaad zou kunnen, is als ze bij chello eens personeel zouden aannemen dat weet wat een PC, IP, DHCP is. Ze weten nu alleen ongeveer hoe ze de telefoon op moeten nemen. Ze hebben er echt totaal geen verstand van.
Kan zijn maar aan de andere kant staat in de voorwaarden dat een storing (in dit geval een onbetrouwbare verbinding) binnen 3 werkdagen moet zijn opgelost na melding van jou kant. M.a.w. zij houden zich niet aan hun eind van het contract. Dus wel degelijk restitutie aanvragen.
Fakir
Fakir
Verwijderd
ja maar tokkie toch, de gemiddelde gebruiker weet toch niets van computers, de duwen dat stekkertje erin en voila. en die mensen gaan dus echt niet vragen wat de leasetijd is van de ip adressen die de gebruikers van de dhcp server krijgen
Verwijderd
Vast niet allemaal, maar het is inderdaad flink rot voor jullie...Op donderdag 10 mei 2001 08:41 schreef tokkie het volgende:
Chello wilde bij mij niet leveren ("Er zit vocht in de kabel bij u meneer" - en dat 2 maanden lang) dus ik heb XS4ALL / mxstream genomen en zo te horen is dat helemaal niet zo''n slechte keuze geweest
Misschien is tang@chello.nl nog vrij om als alias te nemen...Op dinsdag 08 mei 2001 16:16 schreef OO0nMe het volgende:Da''s wel beter, want ik had eerst een relaxte emailadres, en nu een hele dooie. Tang@bart.nl --> mtang1@chello.nl
Tang -> draai een mailserver. tang@tang.com ofzo.
ADSL is voor mij helaas geen optie, omdat ik over 5 maanden o.i.d. ga verhuizen naar een gebied waar dat niet beschikbaar is; alleen Chello
En het kan wel wezen dat het zeven maanden probleemloos gegaan is, maar ik zit pas een maand bij Chello en heb niks dan problemen gehad.
De dames van de helpdesk zijn vriendelijk maar hebben geen kennis van zaken.
ADSL is voor mij helaas geen optie, omdat ik over 5 maanden o.i.d. ga verhuizen naar een gebied waar dat niet beschikbaar is; alleen Chello
En het kan wel wezen dat het zeven maanden probleemloos gegaan is, maar ik zit pas een maand bij Chello en heb niks dan problemen gehad.
De dames van de helpdesk zijn vriendelijk maar hebben geen kennis van zaken.
Bloed, zweet & koffie
Pagina: 1