[BC3] chello verbinding al 6 dagen kwijt

Pagina: 1
Acties:

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:15
AAArgh! ben al 6 dagen internetloos, kan alleen opos chool nog internetten!! In eerste instantie was modem kapot zijden ze, omdat deze zich niet kon aanmelden. 2 dagen later wisten ze niet eens meer dat ik ze gebeld had, maar ging die malloot mijn internet settings controleren!! zeg ik tegen hem dat die modem zich moet kunnen aanmelden ongeacht of mijn computer goed was geconfigureerd, was helemaal nieuw voor hem!! maar er zou dan iemand langskomen afgelopen maandag vertelde ze dat mijn probleem was opgelost, een verkeerde instelling, maar dat er nu in Ede een collectieve storing was opgetreden!! iemand iets van gehoord??? begin er een beetje moe van te worden!!
zo ben mijn gal kwijt!!!!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

troost je:
"de monteur is ter plaatse"

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22
bwhahaa die helpdesk ook. 1 positief dingetje, ik heb nog nooit in de wacht gestaan bij de storingslijn...

maar goed, ik woon ook in Ede, en ik heb geen last van die ''collectieve storing''.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Zie mijn posting vandaag in dit forum. Twee, drie weken bij Chello en nu al helemaal gefrustreerd. Meer storingen in die paar weken dan in TWEE JAAR bij bArt :(

Het wordt echt tijd om ruiten te gaan ingooien bij die lui :(

* Vilenin is echt zwaar pissed.

Bloed, zweet & koffie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 08 mei 2001 13:01 schreef marsian het volgende:
AAArgh! ben al 6 dagen internetloos, kan alleen opos chool nog internetten!! In eerste instantie was modem kapot zijden ze, omdat deze zich niet kon aanmelden. 2 dagen later wisten ze niet eens meer dat ik ze gebeld had, maar ging die malloot mijn internet settings controleren!! zeg ik tegen hem dat die modem zich moet kunnen aanmelden ongeacht of mijn computer goed was geconfigureerd, was helemaal nieuw voor hem!! maar er zou dan iemand langskomen afgelopen maandag vertelde ze dat mijn probleem was opgelost, een verkeerde instelling, maar dat er nu in Ede een collectieve storing was opgetreden!! iemand iets van gehoord??? begin er een beetje moe van te worden!!
zo ben mijn gal kwijt!!!!
pff valt nog wel mee... ik heb bijna andere halve week zonder internet gezeten :'( :'( en sonera maar de fout niet kunnen vinden... |:( maar ja naar een week kreeg ik eindelijk bericht... het lag aan de kabel...

Dus moest er weer een afspraak gemaakt worden met multikabel!!! |:( en dat duurt lang.. :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op dinsdag 08 mei 2001 15:20 schreef Vilenin het volgende:
Zie mijn posting vandaag in dit forum. Twee, drie weken bij Chello en nu al helemaal gefrustreerd. Meer storingen in die paar weken dan in TWEE JAAR bij bArt :(

Het wordt echt tijd om ruiten te gaan ingooien bij die lui :(

* Vilenin is echt zwaar pissed.
Regio Rotterdam is echt waardeloos de laatste tijd :( :( :( :r

Verwijderd

Heb je wel betaald? :)

Hier doet ie het soms ook nie, maar geen 6 dagen lang. Misshien kun je de kabel controleren???

Verwijderd

Bennekom > Terayon > Draait goed...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 08 mei 2001 17:17 schreef Guanoape het volgende:
Heb je wel betaald? :)
GOH nou je het zegt >:) ze doen het bij mij automatische, ik heb nu (ong) 3 maanden kabel.. maar ze hebben het nog niet afgeschreven B-) humor

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1