[BC3] Dial Up Password. (Vraagje)

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Al bij Netwerkinstellingen gekeken in het Configuratiescherm?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Onder het motto "Er bestaan geen domme vragen, wel domme mensen" wil ik vragen waarom mijn password voor de inbelverbinding niet bewaard blijft en hoe ik dit kan verhelpen. Mijn broer heeft dit namelijk ook en ik weet niet hoe dit komt.

met andere woorden: Ik heb geen verstand van Internet. Zou iemand mij kunnen helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bij neterkinstellingen (in het Configuratiescherm) moet je Windows aanmelding kiezen.......OPnieuw opstarten en als het goed is vraagt ie niet steeds om een w8woordvenster tijdens het opstarten als je dat niet wil en kan je wachtwoord weer an vinken. (PS: Je hoeft geen netwerkt he hebben hoor)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Hij bedoelde bij het inbellen, toch? :?
Maar daar staat een vakje "wachtwoord onthouden" of zoiets. Kruis die aan en als het wachtwoord dan eenmaal goed is blijft hij erin zitten.

• BC3 Victim
Op dinsdag 08 mei 2001 07:42 schreef dennisdotcom het volgende:
Hij bedoelde bij het inbellen, toch? :?
Maar daar staat een vakje "wachtwoord onthouden" of zoiets. Kruis die aan en als het wachtwoord dan eenmaal goed is blijft hij erin zitten.
Ja, ik boedoelde bij het inbellen, maar. Dat je dat hokje moet aanvinken weet ik, maar de eerst volgende keer is ie het weer vergeten. Dat ding is net zo vegeetachtig als ik zelf, misschien komt het daardoor. :)

• BC3 Victim
Het is in ieder geval zo, dat ALS je een aanmeldingsvesnter voor Windows krijgt (username/password etc) dat je die MOET invullen en niet met [ESC] of ''annuleren'' daar langs moet gaan. Als je gewoon je naam invult onthoudt ie ook dat nummer wel. Je moet dus inderdaad de windows-aanmelding aanzetten bij je netwerk-instellingen.

• BC3 Victim
OKay, Bedankt allemaal, het is gefixed!

Pagina: 1