PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Nokia heeft veel problemen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nokia disconecting people 
Het uitvallen is een bekent probleem bij nokia. Het heeft meestal te maken met de bevesteging van de accu.
Het uitvallen is een bekent probleem bij nokia. Het heeft meestal te maken met de bevesteging van de accu.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
ligt niet aan de accu maar, de accu wordt gewoon niet opgeladen als je de adapter er in steekt.
Het lijkt wel alsof hij opgeladen is maar dat is niet zo, waarschijnlijk is het blokje waar de adapter in moet stuk.
Ik raad je aan om even naar je dealer te gaan en vragen of dat nog onder de garantie valt, helaas kun je moeilijk zo''n blokje bestellen.
Greetz grocery
Het lijkt wel alsof hij opgeladen is maar dat is niet zo, waarschijnlijk is het blokje waar de adapter in moet stuk.
Ik raad je aan om even naar je dealer te gaan en vragen of dat nog onder de garantie valt, helaas kun je moeilijk zo''n blokje bestellen.
Greetz grocery
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Jah, hier nog iemand met hetzelfde probleem. Naast een blanko telefoonboek ( als ik soms sms wil sturen ) is dit probleem er ook nog bijgekomen. Die van mij schaklt zichzelf uit en daarna meestal gelijk ook weer aan, maar dan vraagt ie ook naar de tijdsinstelling.
Nu ik mn telefoon niet meer naast een speaker leg is het probleem `verdwenen`. Moet je ook eens proberen.
Nu ik mn telefoon niet meer naast een speaker leg is het probleem `verdwenen`. Moet je ook eens proberen.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Verwijderd
sw versiew 4.19 valt sosms uit.
versie 4.23 heeft de befaamde sms bug
type *#0000# voor sw versie.
versie 4.23 heeft de befaamde sms bug
type *#0000# voor sw versie.
Pagina: 1