You're not a doctor, you're a bricklayer.
jah
De Ericsson BS230i
Da''s de DECT ISDN telefoon die alleen voor ISDN geschikt is.
De Ericsson BS230i
Da''s de DECT ISDN telefoon die alleen voor ISDN geschikt is.
Siemens Gigaset
Is er in alle soorten en kleuren en smaken enz. Is wel duur.
http://www.siemens.nl/mysiemens/homeandoffice/default.htm
Is er in alle soorten en kleuren en smaken enz. Is wel duur.
http://www.siemens.nl/mysiemens/homeandoffice/default.htm
Ja, Siemens heeft hele mooie apparatuur. Hier in huis ook alles ISDN + draadloos en vrijwel ook alles van Siemens. Moet zeggen dat het perfect werkt, geen klachten over 
Ik ken wel iemand met een siemens dect, die heeft onder zijn tuin een grote kelder en als je daar bent geeft hij storing:(. Nu was mijn vader van plan een 3070 ISDN aan te schaffen met 3 handsets, alleen wij wonen in een oud huis met hele dikke muren. Ik ben dus benieuwd of het goed zal gaan werken. Maar als het met een siemens niet lukt, gaat het vast ook niet met een ander merk.
Verwijderd
Je hebt de chicago 390. Dat is een vast toestel waarop 330 handsets kunnen worden aangemeld. Dit is echt isdn. En je hebt de chicago 370 isdn centrale waarop 8 handsets kunnen worden aangemeld.
Kijk eens bij www.ahlers.nl
Daar hebben ze ISDN DECT telefoons van DeTeWe. O.a. draadloze ISDN telefoons waarbij je de handset op de serieele poort van een computer/laptop kan aansluiten en dus kan internetten in je achtertuin met 64 Kbps!
Daar hebben ze ISDN DECT telefoons van DeTeWe. O.a. draadloze ISDN telefoons waarbij je de handset op de serieele poort van een computer/laptop kan aansluiten en dus kan internetten in je achtertuin met 64 Kbps!
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Als je de SGH-6100 van samsung opzoekt zie je daar ook een isdn basisstation staan 
En ziet ''r nog mooi uit ook
En ziet ''r nog mooi uit ook
Ik denk dat ThreeBird iets bedoeld zonder DECT-centrale.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
zonder DECT centrale ? 
HUH ?
zou ''ie dan ''n gsm zendmast aan z''n isdn lijn willen hangen ofzo ? 
denk dat ''n DECT basis station toch vrij noodzakelijk is in dit geval
tenzij je natuurlijk geen DECT telefoon wil.. maar dat zijn de meeste goede telefoons tegenwoordig toch wel
HUH ?
denk dat ''n DECT basis station toch vrij noodzakelijk is in dit geval
tenzij je natuurlijk geen DECT telefoon wil.. maar dat zijn de meeste goede telefoons tegenwoordig toch wel
Pagina: 1