De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Werkt niet. Wat wel werkt: voer *#ENGINEER*TEST# in. Dan op ''bellen'' drukken., en dan op ''ophangen''. Als het goed is heb je dan een extra menuoptie ''techniek'' waar je wat informatie over je telefoon kan opvragen. Ik heb dus softwareversie 2.4.0. Nog mensen met een andere versie?Op maandag 07 mei 2001 21:08 schreef salT het volgende:
Siemens standaard: *#0000# en dan linker menutoets, iig de meeste linkse bovenste toets
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Probeer eens of dat werkt svp...?
Dan krijg je de IMEI-code. Met de optie die ik aangaf krijg je een extra submenu met een heleboel extra informatie over je phone. Als je hem uitzet moet je het trouwens weer opnieuw invoeren.Op dinsdag 08 mei 2001 20:36 schreef salT het volgende:
Sorry ik bedoelde ook *#06# en dan die toets...was ff in de war met Nokia
Probeer eens of dat werkt svp...?
Verwijderd
Maar dat menuutje is natuurlijk ook handig