Verwijderd
werkt prima , nauwelijks disconnects
ping rond de 40 ms
speed, tja gewoon waar je voor betaald.
je krijgt niet meer niet minder.
dus 58 kB Down en 12 kB up
ene geen gezeur bij + 35 gig per maand download
Mijn max down is 54kb/s en up 8kb/s en ping weet ik nie
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
downstream 50 k/s (ca.)
upstream 6 k/s
verder niets dan lof over service e.d.
Waar je wel op moet letten (waar ik deze week heel hard achter ben gekomen) als je snel wilt downloaden werk dan NIET met filesharprogramma''s als Bearshare of Edonky, om een of andere reden zorgen deze dat al je internetverkeer een stúk slomer wordt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Schijnt dat als je upload je downloadsnelheid stukken slomer wordtOp maandag 07 mei 2001 19:11 schreef MeneerGaatjes het volgende:
Echt een verfoeide aanrader.
Waar je wel op moet letten (waar ik deze week heel hard achter ben gekomen) als je snel wilt downloaden werk dan NIET met filesharprogramma''s als Bearshare of Edonky, om een of andere reden zorgen deze dat al je internetverkeer een stúk slomer wordt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ehh ja duh het is Adsl async, dus 1 tegelijk,Schijnt dat als je upload je downloadsnelheid stukken slomer wordt
dus of up of down,
Maar in de praktijk kan je nog best surfen enzo maar gamen niet, als je b.v. edonkey draait, daarom draai ik die alleen als ik slaap of werk. voor die paar uren gamen schop ik edonkey er gewoon uit.
Verwijderd
Verwijderd
Verder is de snelheid ERG constant en heb nog geen disconnects ofzo gehad. De snelheid is gewoon duidelijk, dat is wat ze aangeven. Oke met kabel ligt dat soms/vaak hoger, maarja... ook vaak lager etc.