[BC3] Mijn gastenboek wordt vervuild....Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat kan ik doen als mijn gastenboek wordt vervuild op mijn website?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Entry''s verwijderen!

Insanus sum

• BC3 Victim
Kanniet

Hij staat bij een speciaal bedrijf gehost. Ik ben bang dat abuse nooit werkt. IP worden wel gelogd......

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Abu

Abu

Abu!

Raar dat dat niet kan, maar je zou het bedrijf een mailtje kunnen sturen of ze die IP kunnen bannen of die entry''s kunnen verwijderen. Je zou ook een waarschuwing kunnen geven of het vriendelijk kunnen vragen.... maar dat zal wel niet werken :( sommige mensen.... :r

Insanus sum

• BC3 Victim
Sorry ik heb gezien dat je wel die berichten kan verwijderen maar hij post elke 10 minuten weer raak! :( :(

• Abu

Abu

Abu!

Hij wordt het vanzelf zat! Gewoon blijven verwijderen!

Insanus sum

• BC3 Victim
Maar hij haalt zijn vriendjes er dan bij!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Flikker een week dat gastenboek eraf... Word jij niet minder van en is voor hun de lol eraf.

• BC3 Victim
Maar hij staat bij een gastenboekbedrijf op internet!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja dus, je kan toch gewoon de link van je website afhalen |:(

Desnoods pak je een gastenboek die je WEL kan beheren.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Precies, gewoon zelf een gastenboek (CGI of PHP) gaan runnen. Hoef je echt geen programmeer-goeroe voor te zijn :) Zijn kant en klare scripts voor. Zie www.cgi-resources.com

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1