All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Het lijkt wel zo.. Ik lig er redelijk vaak uit met me cable internet verbinding. Gewoon klote! Tis van Zeelandnet, dus dat verklaart al veel. Lijkt net of Zonealarm bijv de ping van dhcp server blokkeert. Zodat me lease verloopt...
Ligt inderdaad aan ZoneAlarm, gebruik een BI, en je bent van het gezeik af, goed dat ik er aan denk trouwens, ik heb al 2 weken géén firewall meer, effe BI er vanavond opknallen!Op maandag 07 mei 2001 16:25 schreef DARKLORD het volgende:
Het lijkt wel zo.. Ik lig er redelijk vaak uit met me cable internet verbinding. Gewoon klote! Tis van Zeelandnet, dus dat verklaart al veel. Lijkt net of Zonealarm bijv de ping van dhcp server blokkeert. Zodat me lease verloopt...
20*350ZO45°
Verwijderd
Ik houd het niet zo bij hoor, maar versie 2.6 van zonealarm levert bij mij geen problemen op. Voorheen werd de ip-toewijzing inderdaad ook bij mij geblockt.
Dus ga''k ervan uit dat ze het verbeterd hebben
Dus ga''k ervan uit dat ze het verbeterd hebben
*ZUCHT*
Die firewall doet gewoon z''n werk, en als het je irriteert, voeg je het IP van je DHCP server toe aan de local zone. Probleem opgelost.
Die firewall doet gewoon z''n werk, en als het je irriteert, voeg je het IP van je DHCP server toe aan de local zone. Probleem opgelost.
Verwijderd
Als het je irriteert?
Hmm geen verbinding tot stand kunnen brengen is redelijk irritant inderdaad
Hmm geen verbinding tot stand kunnen brengen is redelijk irritant inderdaad
Ik heb een Creative webcam mxstrAEm. 
Ik moest het beveiligings niveau op medium zetten, anders dus geen internet. Draai nu BI.
Ik moest het beveiligings niveau op medium zetten, anders dus geen internet. Draai nu BI.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Pagina: 1